Wpis z mikrobloga

Widzę że cena Tesli 3 została obniżona z 205k na 195k. Z rabatami wychodzi jakieś 160k. Warto? Ktoś jeździ po Warszawie i robi dłuższe dystanse i poleca?


@eskejper: Za niewiele więcej masz o wiele większy Model Y, który jest produkowany w EU a nie Chinach. Zobacz też sobie gdzie masz serwisy i chargery Tesli, jeżeli mieszkasz w PL to póki co jest słabo.

Poproś o jazdę testową - zobaczy czy odpowiada
  • Odpowiedz
@Jamniki2: #!$%@? się domyślasz, a nawet gdyby, to co to za argument? Siedzenie miałoby mnie przekonać, że jeżdżenie tras elektrykami ma sens, zwłaszcza przez zimną połowę roku? To są samochody dla kobiet i emerytów do miasta. Zakupy zrobić, dzieci odebrać. Sekta, normalnie sekta.
  • Odpowiedz
@Nick_Login:

Siedzenie miałoby mnie przekonać, że jeżdżenie tras elektrykami ma sens,


Oczywiście że nie. Przecież lepiej polegać na doświadczeniach internetowego eksperta, co mu się wydaje xD
  • Odpowiedz
@eskejper: jak tylko wokół komina i masz gniazdko pod domem to czemu nie.
Jeśli będziesz kombinował z przedłużaczami i osiedlowymi latarniami jak 95% mieszkańców polskich miast albo dymał do lidla do ładowarki bo auto każe, to bym nie brał.
  • Odpowiedz
  • 1
@PiotrFr Ale co? Czytasz i myślisz? Zapytał o Warszawie i dłuższych dystansach, więc z założenia polska, a nie fr i wstawianie screenów stamtąd...
  • Odpowiedz
@eskejper realnie w zimę strzelam że 350km zasięgu, bez tragedii, nawet jadąc gdzieś dalej w granicach Polski to myślę że co te 300km od biedy można się zatrzymać podładować, jadąc w trasę 1500km+ myślę że to było by już męczące. Jeśli chodzi o elektryka to najważniejsze jest to żeby mieć gdzie auto naładować, jak masz dom to wjeżdżasz na podwórko lub do garażu podłączasz do gniazdka i rano masz full baterię, ewentualne
  • Odpowiedz