Wpis z mikrobloga

@Tiab oferta niby spoczko, tyle że to co podrzuciłem to w cenie około 10 kafli masz już karbon i moze trafi się 105 (już pewnie bliżej 11-12k), ale elektroniczna, gdzie z napisem Trek masz już właśnie za 20 koła taki komplet ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale jeżeli jakos specjalnie nie zależy Ci, to i można tego Treka brac. Za 8,5 uczciwa cena jak na te czasy. Ponad tysiaka
  • Odpowiedz
@Tiab: Jak ten z linka ma faktycznie tak krótko przycięty widelec to po pierwszej jeździe napiszesz na wypoku, że kupiłeś za duży rozmiar albo kark bez powodu #!$%@? to ci wykopki doradzą fizjoterapeutę :)
  • Odpowiedz
  • 0
@StulejmanWielki Właśnie to też miało być pytanie, zawsze na tych zdjęciach rowerów za parę k + są bez pedalow.
Czyli trzeba osobno kupić przez rozmiar/ personalizację czy o co chodzi? Do tej pory górski rower za 3 k i już miał pedaly ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 2
@Tiab Zazwyczaj w tych droższych rowerach jak szosa czy gravel nie wrzuca pedałów, bo zostawiają wybór użytkownikowi jakie sobie wybierze platformy/spd(jeśli tak to jakie), bo być może ma już jakieś ulubione ugniatacze.
  • Odpowiedz
@StulejmanWielki: ale co ty dupisz synek? Przecież ta emonda to też karbon, a różnica między 8.5k a 12k to już 3.5k. To może dorzućmy jeszcze kolejne 3.5k i styknie na coś na kołach karbonowych?

@Tiab: ja taką emondę kupiłem sobie w zeszłym roku za 10k. Model na rok '21/'22. Za 8.5 to z chęcią kupiłbym go drugi raz byle tylko mieć w innym kolorze, bo jest tak zajebisty.
  • Odpowiedz
@pek0s: tam jest bardzo duza roznica pomiedzy wysokoscia siodelka i kierownicy, dla prosa okay, dla amatora tylko klopoty
  • Odpowiedz
  • 2
@4x80 ale wiesz, że tak jest tylko do zdjęcia bo to lepiej wygląda i wszyscy tak robią? Obczaj sobie Real foto tego roweru np na olx, tam są 2-3cm podkładek
  • Odpowiedz
  • 0
@pek0s @4x80 @eternal_slavo @_mrcn_

Pytanie o odczucia przeskoku w dynamice i prędkości jest? Względem Górskiego za 3k bo tylko do takiego mam odniesienie teraz. Szosa nigdy.
Super się jeździ od lat ale jednak na rowerowej/asfaltowej czuć topornosc.
  • Odpowiedz
@Tiab: Ja przeskoczyłem z tribana 500, który w teorii jest szosą i nawet tu różnica była kosmiczna. Rower daje się odczuć jako o wiele bardziej responsywny i sztywny. Jest dużo bardziej pewniejszy w zakrętach i przy dużych prędkościach. Ma dużo mniejszą bezwładność, dzięki czemu czuje się, że lepiej reaguje na moje akcje. Do tego masz lepszą grupę niż w "zwyczajnych" rowerach (mniejsze straty przy przekazywaniu mocy, większa płynność działania), pozycję aero,
  • Odpowiedz
@Tiab: Zajebiście ciężki temat. Z jednej strony wszyscy odradzają sugerowanie się tabelkami producentów. Z drugiej ja skorzystałem z kalkulatora treka na ich stronie, zmierzyłem długość nogi od wewnętrznej strony + swój wzrost i wyszedł mi rozmiar M. Po 1.5 miesiąca jazdy umówiłem się na bike fitting 3D i fitter stwierdził, że rozmiar roweru jest dobry, jedynie założył mi krótszy mostek (100->70). Generalnie kupowałem w ciemno i raczej nikomu bym nie polecił
  • Odpowiedz
@pek0s: Może tak może nie, podpowiadam by się w to nie wpieprzyć bo inaczej trzeba nowy widelec kupić.

@Tiab: Jak nie jeździłeś na szosię to pierwszy plan by się od razu na tym nie wypieprzyć hehe, mtb a szosa to kosmos
  • Odpowiedz