Wpis z mikrobloga

@DEWASTATOR_TM: co ty #!$%@? xD przecież skalowanie w 4k masz takie jakie sobie ustawisz. Dasz ultra quality i masz tylko nieco poniżej 4k (twarz wsadzisz w ekran a różnicy nie zobaczysz a często nawet skalowany lepiej wypada bo masa gier ma gówno z mydlinami a nie porządny AA), na balanced masz 1440p, dopiero na perf. masz 50% skalowania w pionie czyli 1080p.
  • Odpowiedz
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@DEWASTATOR_TM co ty #!$%@?? Jak DLSS zżera potężne zasoby? Przecież to właśnie on obniża zużycie zasobów. Jest nauczone jak po dostaniu obrazu w niższej rozdzielczości podbić go, by wyglądało dobrze w wyższej jakości. Jak nie masz RTXa, a jakiegoś GTXa to możesz korzystać z gorszego FSR, który działa dokładnie tak samo. Teraz karty są tak zasobożerne, bo generowana jakość grafiki i rozdzielczość tego wymaga.
  • Odpowiedz
@DEWASTATOR_TM: nie pisałem nigdzie, że dlss zwiększa rozdziałkę.
Ale jak dla Ciebie 4k z AA działającym na całym ekranie a nie konkretnych obiektach jest lepsze niż quality/ultra quality (no ma opcję ultra quality zależnie od gry) FSR/DLSS to polecam wizytę u okulisty. Ja już byłem i wzrok perfekto więc nie mam przyjemności patrzeć na rozmazany obraz.
No i skalowanie zmniejsza zwykle zużycie GPU a nie odwrotnie.
PS. w #!$%@? mam przekonywanie
  • Odpowiedz