Wpis z mikrobloga

@Psychololek: transalp. Tak, trochę ponad budżet, ale jeśli ma słuzyć do zwiedzania na dużych dystansach, to większa moc się przyda. Te 500 od Hondy na A2 są dobre do miasta, ale ich prędkości przelotowe w trasie to 110-120.
  • Odpowiedz
@Psychololek: moim zdaniem 500 na takie długie trasy to trochę jak 125 na między miastowe, chyba, że są jakieś 500 z takim przełożeniem, że jakoś to jedzie i 120/140 i nie brzęczy przy tym.
Z drugiej strony lekkim motocyklem wszędzie wjedziesz, a ciężkim klockiem to sobie zaparkujesz co najwyżej na parkingu.
  • Odpowiedz
  • 0
@Psychololek wg mnie jeśli moto ma być tylko do dalszej turystyki, to coś większego od cb500x, minimum v-strom 650. Ale jeśli chcesz jeździć też na codzień i w korkach to cb500x będzie lepsza przez mniejszą szerokość i niższe koszty utrzymania.
  • Odpowiedz
@Psychololek: kup coś 3-letniego co jakiś typ kupił w leasing, robił wszystkie przeglądy w ASO, i mu się wydawało, że będzie wielce jeździł i turystykę uprawiał, a zrobił 5 tys. kilometrów. I będziesz mieć w tym budżecie coś lepszego i doposażonego.
  • Odpowiedz
@Psychololek: więc jak jeździłeś na F4, to wszelkie 500 odpadają, uwierz na słowo :)

wspomniany vstorm jest spoko
ktm 790
yamahy też wiem są jakieś na bazie mt7 i mt9

nie upierałbym się też jakoś mocno przy nowym, to wcale nie jest gwarancja że problemów nie będzie :)
  • Odpowiedz
@Psychololek: kup sobie vstrom 650 starego - jak był szanowany to bedzie służył i przejedziesz europe na spokoju, zapłacisz połowe budzetu, wrócisz, sprzedasz za podobną cenę . win/win
  • Odpowiedz
akurat takie okazje często są w tej samej cenie co nówki 3 lata młodsze niestety


@Psychololek: jeśli będzie w #!$%@? dodatków to tak, jeśli nie, to będzie dobra cena. Zależy czy chcesz te dodatki czy nie, zakładałem, że i tak dokupisz. Ja kupowałem niedawno nakeda to wziąłem 3 letni z minimalnymi dodatkami, które akurat mi pasowały, 16k najechane, spokojny 40-latek kupił w leasing, cena ~25% taniej niż w salonie i na
  • Odpowiedz
przez mniejszą szerokość i niższe koszty utrzymania


@gdi2: z tą szerokością to mocno naciągane. Kierownice większości motocykli mają zbliżoną szerokość obojętnie czy 125 czy litr. Mierzyłem swoje motocykle. A jak kierownica przejdzie, to reszta też. Waga to oczywiście inna inszość. Koszty utrzymania jak już coś ma więcej niż jeden cylinder też są zbliżone.
  • Odpowiedz