Aktywne Wpisy
miku555 +72
Pralko-suszarka +24
I kolejny przykład na to że klątwa istnieje (ง'̀-'́)ง
Ustawiłem się dwa dni temu na dzisiaj z cichodajka 9/10. Była legitna po sprawdzeniu i miała nawet kartotekę na garsonierze. 800zl za spotkanie. I co? PISZĘ MI TERAZ ŻE JEJ NIE MA (-‸ლ) hajs przygotowany, samochód zatankowany i #!$%@?, po raz kolejny klątwa mnie dyma, przecież mnie #!$%@? zaraz z tym wszystkim.
Do pierwszej nie szło
Ustawiłem się dwa dni temu na dzisiaj z cichodajka 9/10. Była legitna po sprawdzeniu i miała nawet kartotekę na garsonierze. 800zl za spotkanie. I co? PISZĘ MI TERAZ ŻE JEJ NIE MA (-‸ლ) hajs przygotowany, samochód zatankowany i #!$%@?, po raz kolejny klątwa mnie dyma, przecież mnie #!$%@? zaraz z tym wszystkim.
Do pierwszej nie szło
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
#rower
@klintoniusz pomyśl jednak nad karbonowym widelcem, pełno tego na olx. A jak nowy to z Ali i w dwa tygodnie masz. Karbonowy zdecydowanie bardziej pracuje i to czuć, na aluminiowym trochę Cię wytrzęsie. Co potrzebujesz do wymiany? Piłke do metalu i inbusy, płaski śrubokręt i młotek do wybicia dolnej bieżni łożyska z amortyzatora. Wymiana to 10 minut z czyszczeniem sterów.
Zyska 1-1.5% wagi zestawu rower plus kierownik ale co z tego. Tego kilograma nie poczuje w praktyce na crossie
@GrubyKociol: ten kilogram z hakiem przy spokojnej jeździe to nic, a choćby na kostkach czy kocich łbach, nawet najtańszy amortyzator odcina wibracje.
Znając życie, to przy aluminiowym (czy jakimkolwiek sztywnym) widelcu, to i tak zacznie się kombinowanie z grubszymi oponami, więc ta przewaga w wadza zrobi się jeszcze mniejsza, a koszty pójdą do góry.
EDIT: nie jestem przeciwko majsterkowaniu
Potrzebujesz czegoś żeby wbić szyszkę, do nowego widelca, zbić elementy sterów ze starego, a jak wymieniasz stery to czegoś do wybicia misek.
Koniecznie zwróć uwagę na poszczególne wymiary widelca żeby był zbliżony do amortyzatora.