Wpis z mikrobloga

Siemaneczko, szukam roweru na ten sezon. Obecnie jeżdzę na Kross Level R1 27.5 od 2017 roku i już jest masakra. Zrobiłem na nim bardzo dużo, widelec ma luzy, przerzutki maja luzy i ciężko wyregulować (przednia dramat). 3 support od 1.5 roku już i dalej coś piszczy przy nacisku (ważę 92kg), mam dość kwadratu.

Spodobał mi się NS Bike Eccentric Lite 1 2023, ale ciężko znaleźć go do 5k w ramie M - nie dam więcej.
Fajny jest też Eccentric Lite 2 - ale rower za 4k i ma korbe na kwadrat - xdddd???

Serio jest taki dramat teraz z tymi rowerami?
Jeżdzę głównie mieszany - ścieżkami dojeżdżam sobie na jakiś teren i tam śmigam - chociaż czasem cała podróż to ścieżki. Lubię zrobić nawet 100km po asfalcie, ale również 50km po terenie. Także to zależy od dnia.

Co polecicie?
Wymagania:
- oby nie kwadrat
- kola 29
- bez przedniej przerzutki
- ładny/ciemne malowanie

PS. Przerzutki Microshift Advent są ok ?

#kross #nsbike #nsbikes #microshift #rower
  • 6
Pytanie czy to ma być rower ścieżkowy jak wymieniony wyżej NS czy cos z kategorii XC ewentualnie modnej ostatnio XC down country.
Pisałeś jak jeździsz, pytanie ile jest w tym wszystkim faktycznie zjazdów, czy są jakieś góry czy raczej płaskie tereny.
Osobiście mam ścieżkowy rower i tak szczerze mówiąc aktualnie jego dzielność terenowa chętnie bym zamienił na te 1,5-2kg mniej wagi.
@Silver400: Patrząc na to ile drogi mam na jakiś teren to jest jednak więcej tych płaskich terenów. Ale taki NS BIKES nie jest chyba ciężki? Jedynie ma grube opony. Szybciej schudnę ¯_(ツ)_/¯
@athrenaline jak na swoją kategorie jest całkiem ok. Typowy rower do XC w tych pieniądzach powinien ważyć z kilogram do 1,5 mniej.
Opony to znowu jest temat rzeka, rower jest dedykowany do jazdy w terenie i takie też opony ma założone. Opory toczenia które stawia opona zależą przede wszystkim od kształtu bieżnika w dużo mniejszym stopniu od szerokości.