Wpis z mikrobloga

@Prime_Show_MMA
Dużo nie potrzeba, żeby osiągnąć sukces finansowy, zwyczajnie trzeba zorganizować też walki dla każdej grupy odbiorców, nie tylko dla fanów dymów.

- walka osoby z dużym community, które chętnie kupi ppv (najlepiej jakiś bezbek z twitcha aktualnie ma topie)
- walka osoby z dużymi zasięgami na yt (zawsze nitro czy bungee mają największy doping, bo ludzie z yt często jeżdżą na różne eventy)
- walka jakiś sportowcow, żeby zadowolić rowniez ludzi, co mają pol iq i przychodzą oglądać sport na freakowych galach (dużo takich niestety)

Reszta to może być już cokolwiek, jak najwięcej dymów.
Dla tych wyżej można nawet osobny panel na konferencji zrobić, to koneserzy sobie go po prostu pominą.
#famemma #primemma
  • 7
@Daddy2137: Myślę, że karta walk Prime to nie wynik braku znajomości rynku, co po prostu obrania konkretnego kierunku rozwoju. Niższy koszt to niższe zarobki, ale nie można powiedzieć, że zysk jest niski. Jeżeli inwestorów zadowala taki poziom zysków to nie ma potrzeby zatrudniania osób spoza grupy docelowej. Zakładam, że koszt Igrzysk Gladiatorów nie wykracza poza zatrudnienie losowego zawodnika ze środka karty Fame. Taki Lasik czy Jowko kosztują pewnie śmieszne pieniądze, a
@Daddy2137: zła rada. Stracą aktualnych fanów, a Fame i Cloud mają już ustabilizowaną pozycje w tego typu contencie.

Prime jest świetne, bo konsekwentne w budowaniu własnej marki. Można powiedzieć, że Fame nawet robi im przysługę stając się drugim KSW. Za chwile zawodnicy dostaną instrukcje wypowiedzi. Wejdą listy zakazanych słów i tematów co będzie skutkowało tym, że osoby, które najbardziej napędzają gale będą wolały przejść do Prime, gdzie mogą być swobodni i