Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
iksem +3
Za 200k gotówki lepiej kupić:
1. Działkę budowlaną gdzieś pod Warszawą w celach inwestycyjnych i wziąć auto w leasing
2. Kupić auto za gotówkę i nie mieć działki
Skłaniam się do opcji nr 1.
#inwestycje #finanse
1. Działkę budowlaną gdzieś pod Warszawą w celach inwestycyjnych i wziąć auto w leasing
2. Kupić auto za gotówkę i nie mieć działki
Skłaniam się do opcji nr 1.
#inwestycje #finanse
Czy ktoś tutaj miał motocykl na nieszczęsnym Mikuni TMX 38? Ten gaznik fabrycznie zależnie od lat ma ustawiony pływak na 6-7mm do krawędzi korpusu gaźnika. W KTM oraz Husq 17-19 JDJetting oraz inni tunerzy zalecają obniżyć poziom paliwa i ustawić na 8,8mm +- 1mm. U siebie zrobiłem pełny serwis, ustawiłem poziom paliwa na 7,8mm, poprawiona uszczelka rozpylacza, mod przepustnicy i teraz motocykl wreszcie nie jest zalewany w zakresie do 1/4 manetki, oddaje super na prostej... Ale pod obciążeniem typu ruszenie przy dobrej przyczepności z 2 biegu dławi go typowo jakby miał zbyt mało paliwa. Kto jezdził 2t wie jaki to dźwięk - jakby jechać na zakręconym kraniku. Wracając do zwiększenia poziomu paliwa w komorze pływakowej motocykl znowu zaczyna przelewać praktycznie gdy stoi na nóżce bocznej i nie ma takiej mocy. Dyszami nie można tego wyprowadzic próbowałem od 430 do 460, praktycznie bez zmian.
Miał ktoś ten gaźnik i może coś doradzić?
Komentarz usunięty przez autora