Wpis z mikrobloga

@default_city: z reguły dzieje się tak gdy przy rezerwacji masz oznaczenie "darmowe anulowanie do".
Gdy mija ten dzień hotel blokuje na twoim koncie kase za pobyt.

Jak inaczej hotel miałby dbać o swój interes przy rezerwacjach długoterminowych?
  • Odpowiedz
  • 0
z reguły dzieje się tak gdy przy rezerwacji masz oznaczenie "darmowe anulowanie do".


Może w 10% przypadkach spełnia się ta reguła. A „darmowe anulowanie do” ma większość obiektów.

Jak inaczej hotel miałby dbać o swój interes przy rezerwacjach długoterminowych?


Trochę śmiechłem :) hotel sobie poradzi

No generalnie fajni jakby wywiązywali się z warunków, czyli płatność na miejscu, a depozyt to maks kwota za 1 dobę. Przelew weryfikacyjny na złotówkę już był.
  • Odpowiedz
Trochę śmiechłem :) hotel sobie poradzi

@default_city: jeżeli hotel w high sezonie stoi pusty bo nie przyjechali goście z rezerwacjami to sobie nie poradzi. Dlatego funkcjonują zadatki rezerwacyjne, które czasem są całą kwotą za pobyt.
Tak to funkcjonuje na całym świecie.

Na całkowity brak zabezpieczenia przed niezrealizowaniem rezerwacji to może sobie pozwolić pensjonat pani krysi a nie duży biznes jakim jest hotel.
Poza tym termin kiedy ten charge będzie na przykład
  • Odpowiedz
  • 0
jeżeli hotel w high sezonie stoi pusty bo nie przyjechali goście z rezerwacjami to sobie nie poradzi.


To tak nie działa ( ͡° ͜ʖ ͡°) istnieje rezerwa na wypadek overbookingu, jak i dla gości z programów lojalnościowych.

Tak to funkcjonuje na całym świecie.


Zadatki rezerwacyjne określają warunki rezerwacji, ale większość systemów nie podaje dokładnej kwoty. Przyjęło się że jest to cena za jedną dobę chargowana najwcześniej dzień przed,
  • Odpowiedz