Wpis z mikrobloga

  • 3
@dr_papieros: Dzięki automatycznemu odwanianiu zdrowia zwiększyło się tempo gry, ja tam wolę się schować i odczekać chwilę niż wracać się do poprzednich lokacji i szukać apteczek, kwestia odpowiedniego zaprojektowania gry
  • Odpowiedz
  • 0
@zjadlbym_kebaba: Dzisiaj jak gram w Coda 2 czy Far Cry 1 to nadal się świetnie bawię a przy Far Cru 6 nie rozumiem jakim prawem przeciwnicy się odnawiają w nieskończoność, męczę się przy tym więcej niż gram...do tego paski życia przy przeciwnikach dzięki którym musisz wywalić magazynek z broni maszynowej by zabić jednego przeciwnika

Ogólnie to wiele gier od Ubi czy EA jest robionych recyklingowo, przez małpy z Indii
  • Odpowiedz
@Lesrley jak grasz w coda 2 to grasz w liniową grę zaprojektowaną tak by nawet odpowiednią muzyka zaczęła lecieć gdy przekroczysz dany próg. Co ci mają zrobić w far cry 6 jak to jest praktycznie całe otwarte? Far cry 1 też jest bardziej liniowy niż otwarty.
  • Odpowiedz