Dwa tygodnie temu kupiłem telewizor. Dzisiaj się zawiesił, zgasł i już się nie włączył. Prawdopodobnie padło oprogramowanie. Miał ktoś podobny problem i może napisać jak serwis do tego podchodzi? Robią problemy, czy bez problemu naprawiają? Z tego co czytałem na #mediaexpert, to jeśli zareklamuję towar bezpośrednio u gwaranta, to przysyłają serwisantów do domu, a jeśli problem będzie na tyle poważny, to zabierają tv ze soba do serwisu, to prawda ? #reklamacja #samsung #elektronika
@Jung22 olej gwarancję. Tylko rękojmia. I nie podawaj numeru telefonu ani maila. Niech odpowiedź wysyłają listownie, żeby musieli się uwinąć przed upływem dwóch tygodni. A jak coś się stanie drugi raz. Cokolwiek innego. To będziesz mieć prawo do zwrotu kasy albo wymiany na nowy bez bawienia się w naprawy wieczne.
to jeśli zareklamuję towar bezpośrednio u gwaranta, to przysyłają serwisantów do domu, a jeśli problem będzie na tyle poważny, to zabierają tv ze soba do serwisu, to prawda ?
@Jung22: tak właśnie było u mnie. TV Samsung kupiony w Morele, po roku padła matryca, zgłoszone bezpośrednio na infolinię Samsunga. Przyjechali do mnie do domu z lokalnego serwisu z nową matrycą, wymienili, problem z głowy. Po kolejnych 6 miesiącach TV zaczął się
@Jung22: zależy. Najpierw, dosłownie następnego dnia po zgłoszeniu była weryfikacja online ze strony Samsunga (przy matrycy przysłali instrukcję, jak włączyć obraz testowy, kazali zrobić zdjęcie i im wysłać, potem przy płycie miałem na telefonie konsultanta, który zdalnie grzebał w telewizorze), a gdy zakwalifikowano mnie do naprawy "on-site" i w jednym przypadku to była kwestia dosłownie następnego dnia, gdy zadzwonili do mnie z serwisu i mnie umówili na dogodny dla mnie termin,
@Jung22: @Jarek_P spokojnie jak się zgłosi na rękojmię, to i tak sklep wysyła zgłoszenie do serwisu producenta, i tak przyjedzie ten sam serwisant, niezależnie czy rękojmia czy gwaranacja. Różnica jest tylko w prawach konsumenta, przy gwarancji nie ma się żadnych.
Chuop co od miesiąca robi pompki i się podciąga i czuje się szeroki jak An-225 Mrija, ale w sumie w lustrze nie widać żadnych zmian. Pewnie zła dieta i słabe geny. Ale ja nie przegryw. Ja się łatwo nie poddam ( ͡°͜ʖ͡°)
#reklamacja #samsung #elektronika
A jak coś się stanie drugi raz. Cokolwiek innego. To będziesz mieć prawo do zwrotu kasy albo wymiany na nowy bez bawienia się w naprawy wieczne.
@Jung22: tak właśnie było u mnie. TV Samsung kupiony w Morele, po roku padła matryca, zgłoszone bezpośrednio na infolinię Samsunga. Przyjechali do mnie do domu z lokalnego serwisu z nową matrycą, wymienili, problem z głowy. Po kolejnych 6 miesiącach TV zaczął się