Wpis z mikrobloga

Witam, jak znaleźć tanie wakacje? Np. za granicą w podobnych cenach co bym zapłacił w tej cholernej Polsce? Jak rozmawiałem nieraz w życiu z ludźmi to często chwalili się z wyjazdu za granicę gdzie te kwoty rzeczywiście były nieduże, porównywalne do spędzenia czasu w Polsce. Jak szukać, gdzie? Jestem totalnie zielony w tych sprawach ale w końcu chciałem sobie pozwolić. #podroze #wakacje
  • 6
  • Odpowiedz
@cornel9192: jedź bez biura do taniego kraju. Ksamil czy Saranda w Albanii niczym się od Grecji nie różnią a ceny są bardzo niskie.
Ewentualnie szukaj okazji last minute na pepperze.
  • Odpowiedz
@cornel9192: żeby tanio podróżować to przede wszystkim trzeba naprawdę chcieć. Moi znajomi też chcą tanio podróżować i taka typowa rozmowa z nimi wyglądała zazwyczaj tak:

No ja to mogę się dostosować, ale wylot musi być w lipcu, w piątek po południu, do Himszpamni albo Pormtugalii, bo w Turcji to araby, w Czarnogórze nadal wojna, a w Grecji to tom Amnastazje zabili. Mały bagaż? Tak, mi wystarczy jedna duża walizka 20kg. I
  • Odpowiedz
@cornel9192:

PS. Jeśli potrzebujesz pomocy pisz śmiało, pomogę.

Czy tanie latanie jest gorsze? Czy trzeba się wstydzić? Czy z biura jest lepiej? Na ogół nie. Jakaś część ludzi ma podejście księżniczki albo debila, nie potrafią nic ogarnąć, trzeba wszystko im podłożyć pod nos. Niektórzy mogą się też próbować w irracjonalny sposób wywyższać.

Nie ma nic za darmo - jeśli ma być komfortowo to zazwyczaj polega to na maksymalnym okrojeniu usług. Jak
  • Odpowiedz
@cornel9192: no i omijaj terminy typu majowka/dlugoe weekendy. Wtedy ceny lotów są x2. Jakiś skyscanner z zaznaczeniem „caly miesiac” „dowolne miejsce” i”lot bezpośredni” i calkiem spoko pieniadzach idzie cos znalezc. Tylko jak chcesz najtaniej to Ty dostowujesz urlop pod podroz a nie podroz pod urlop :)
  • Odpowiedz