Aktywne Wpisy
cnka +104
Dobra, tez kiedys przez to przechodziłem więc pomogę.
Plusujcie i priv to kilku osobom pomogę, tu macie dowód, że jestem w posiadaniu.
#matura #matura2024
Plusujcie i priv to kilku osobom pomogę, tu macie dowód, że jestem w posiadaniu.
#matura #matura2024
Lolenson1888 +22
Pogoń Szczecin na rozpoczęcie meczu i po każdej bramce ma syrenę_portową.wav
A pozostałe kluby Ekstraklasy jakie powinny mieć analogiczne dźwięki waszym zdaniem?
Puszcza zdecydowanie ryk żubra (。◕‿‿◕。)
#mecz #ekstraklasa
A pozostałe kluby Ekstraklasy jakie powinny mieć analogiczne dźwięki waszym zdaniem?
Puszcza zdecydowanie ryk żubra (。◕‿‿◕。)
#mecz #ekstraklasa
Odradzam zakupy w tym sklepie. Poniżej opis sprawy, z którą mam problem po złożeniu rękojmi/niezgodności towaru z umową na wadliwą kartę graficzną.
W połowie lutego zgłoszony problem z kartą graficzną. Podczas składania reklamacji na podstawie rękojmi/niezgodności towaru z umową, zaznaczyłem zwrot gotówki. Po paru dniach otrzymałem mail z informacją, iż ustawa nie przewiduje zwrotu gotówki i karta zostanie wysłana do serwisu w celu wykonania ekspertyzy. Po 2 dniach kurier odebrał ode mnie sprzęt zapakowany w oryginalne opakowanie wraz ze wszystkimi akcesoriami i w pełni zabezpieczonym kartonie dodatkowym. Po 3 tygodniach braku jakiejkolwiek informacji napisałem wiadomość, iż w związku z brakiem ustosunkowania się co do mojego zgłoszenia żądam spełnienia moich żądań czyli zwrotu gotówki. Po paru dniach braku odzewu oraz jakiejkolwiek informacji przyjechał kurier z kartą graficzną zapakowaną w karton, który wyglądał jak karton do pizzy. W środku karta, która nie miała prawie żadnych zabezpieczeń i wypychała karton na zewnątrz, oczywiście brak akcesoriów w środku - karta graficzna zakupiona za około 5000 zł. Na śledziu osłonka ASUS a moja karta to AsRock. Napisałem maila ze skargą i załączonymi zdjęciami, że nie przyjmuje karty w takim stanie niewiadomego pochodzenia i braku jakiejkolwiek informacji co zostało zrobione. Po tygodniu oczywiście cisza ze strony Media Expert. Po zadzwonieniu na infolinie sprawa została skierowana dalej, a po 2 dniach uzyskałem wiadomość, iż nie mogą zwrócić mi środków, a karta została wymieniona na wolną od wad. Tydzień po tym, jak karta była już u mnie a przez ostatnie kilka tygodni nikt nie raczył mnie poinformować co się dzieje ze sprzętem. Podsumowałem wszystko co miało miejsce i napisałem finalną wiadomość o spełnieniu moich żądań inaczej skieruję sprawę do UOKIK. Dziś mijają 2 tygodnie od ostatniej odpowiedzi sklepu, a całość trwa około 2 miesiące. Poniżej zdjęcia mojego pakowania po lewej i sklepu po prawej.