Szykuje się do zakupu pierwszego auta i podobają mi się auta miejskie klasy B (z możliwościami na dłuższe trasy po Polsce) z pojemnością silnika 1.0-1.6 do 160 KM. Jak takie auta dają sobie radę w trasie gdy zamontuje się do nich bagażnik na przewóz dwóch rowerów? Czy może zwyczajnie warto zainwestować w większe auto (np klasy C) do przewozu rowerów? Przedział cenowy 30-35k, auto dla dwóch osób.
@Peptalk: hatchback. Honda ma takie fotele z tyłu które składają się na płasko. Wiec powierzchnia załadunkowa jest jak w kombi. Zwykla benzyna jest niezawodna. Trzeba tylko zwrocic przy zakupie czy nie ma jakis wad fabrycznych, jaki jest stan karoserii i czy jest bezwypadkowy.
@Peptalk to ja polecemoje pierwsze autko - skoda Rapid 1.2 TSI. Plyta podlogowa na bazie fabii, za to bryla spaceback daje duzo miejsca w srodku, na wiki mozna przeczytac, ze to takie B+. Bardzo dobrze wspominam to auto. Na olx do wyhaczenia juz za 25k
@Peptalk: jakie masz te trasy na myśli? bo mamy prawie cały kraj już w autostradach i ekspresówkach, bo na takie drogi to każde auto które się rozkręci do 120 km/h i utrzyma tę prędkość jest OK
@SzamanMateusz jeździłem fiatowskim 1.4 tb i silnik to najmniejszy problem w tym segmencie jeśli chodzi o męczenie. To diesel w segmencie B będzie męczący na co dzień, przy prędkościach miejskich będzie po prostu głośno od klekotu.
@Peptalk: B klasy zazwyczaj są słabo wyciszone na trasę i nie każde ma 6 biegów co przydaje się na trasę. Celuj w C i jak nie wejdzie rower do środka to hak i bagażnik z tyłu. Na dachu głośniej i większe spalanie.
#motoryzacja #jakieauto #samochody
@Peptalk: bez problemu, ja miałem transita z 1.0 benzyna i dużo że mną wytrzymał
@SzamanMateusz: jeździłem, śmiem zaprzeczyć temu stwierdzeniu
bo na takie drogi to każde auto które się rozkręci do 120 km/h i utrzyma tę prędkość jest OK
To diesel w segmencie B będzie męczący na co dzień, przy prędkościach miejskich będzie po prostu głośno od klekotu.
@Peptalk: B klasy zazwyczaj są słabo wyciszone na trasę i nie każde ma 6 biegów co przydaje się na trasę. Celuj w C i jak nie wejdzie rower do środka to hak i bagażnik z tyłu. Na dachu głośniej i większe spalanie.