Wpis z mikrobloga

@Kosimazak Dokładnie tak, zlecenie w banku nazywało się "Dodanie/odwołanie instrukcji płatniczej w PPK" i da się już zlecać zwroty przez ich portal. Nie jest to proste zrobić bo pracownicy (przynajmniej wtedy) nie mieli tego formularza w systemie, powiedziałem że PKO TFI mi napisało żeby skorzystać z formularza awaryjnego i rzeczywiście, babka wydrukowała kartkę i podpisałem. Co ciekawe, mam też konto w PKO BP i później zauważyłem, że da się zlecać zwroty przez
  • Odpowiedz
  • 0
@vertical: Super, dzięki wielkie. Muszę specjalistom z mojego oddziału pokazać Twój komentarz, bo byłem u nich już dwa razy i dalej nie mogą dodać mojego konta xd
  • Odpowiedz
@Kosimazak Dlatego Ci to opisałem, tak powiedz że to takie zlecenie. Ja również za pierwszym razem nie załatwiłem bo pani nie mogła znaleźć, napisałem do PKO TFI i odpisali jak wyżej. Jak powiedziałem że tak odpisali i że może być konieczne użycie formularza awaryjnego o tej nazwie to już nie było problemu.
  • Odpowiedz
@annmolly: Niestety już nie pamiętam ale wydaje mi się, że po kilku dniach zrobiłem pierwszy zwrot przez i-fundusze. Edit: a nie, zwrot zrobiłem przy dodaniu tego konta w banku, a następny był za miesiąc, nie pamiętam czy sprawdzałem czy da się wcześniej bo i tak było tam 0 zł.
  • Odpowiedz