Wpis z mikrobloga

  • 2
@jar-mitryn: ogarnięcie baterii z 4C-5C dla dużego przedziału SoC wydaje się w perspektywie kilku lat do ogarnięcia. Przy takiej sieci ładowarek łykasz min 250km zasięgu w 15min. Jest dobrze.
  • Odpowiedz
@tandeta:

Przy takiej sieci ładowarek łykasz min 250km zasięgu w 15min.


Z 800V to już dziś jest z zapasem.

A tak poza tym, na zachodzie to spadło z nieba podobno, a u nas się nie da ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@tandeta: 5C CATL Shenxing to juz sa produkowane i poza juz dostepnymi chinskimi autami trafia do odswiezonego Modelu Y. Czyli mowa o ladowaniu 550 kW, 11 minut do 80% baterii i 5minut na osiagniecie 260 km zasiegu.
  • Odpowiedz
  • 0
@jasonfly: sorki ale nie ogarniam tego co napisałes w zakresie TMY i przejścia z 5c na 550kw. W dodatku SuC V4 ogarnia do 350kw. Możesz przybliżyć źródło tych info?
  • Odpowiedz
@tandeta: no tak moze nie do konca czytelnie napisalem, 5c 550kW chodzilo mi o same mozliwosci baterii montowanych np w Li Mega. Tutaj wlasnie jest to 5C bo auto ma ok 100kWh. Model Y bedzie praktycznie na pewno limitowany tak jak napisales raz przez moc SCv4 bo nie wierze aby umozliwili wieksze moce pzoa wlasna siecia - jakby to wygladalo PRowo. Dwa oczywiscie przez pojemnosc bo tak jak dotychcas to zapewne
  • Odpowiedz