Wpis z mikrobloga

#volvo #chiptuning #motoryzacja

Mirki, chciałem podnieść moc w swoim volvo v60 cc 2.5 t5 254KM. Dostałem taką wycenę:

Przyrost bezpieczny w Pana aucie to 30-35PS 65-70NM koszt modyfikacji wraz z pomiarami na hamowni podwoziowej to 2100zł


Czyli z 254KM/360NM miałbym 284-289KM/425-430NM.

Odczuję to w jeździe codziennej? Cena jest ok?
  • 10
  • Odpowiedz
  • 1
@kurazjajami O ile pamiętam, to tam są te lipne skrzynie, więc sprawdź na jakichś grupach na fb jak z chipem, żeby się nie okazało że zaraz skrzynia siądzie.
  • Odpowiedz
  • 0
@drogba90: Taka odpowiedź. Szukać warsztatu, który zaprogramuje skrzynię czy wystarczy adaptacja?

Niestety w sprawie programowania skrzyni nie pomożemy mozemy wykonać tylko adaptację ( co robimy przy modyfikacji ECU)
  • Odpowiedz
@kurazjajami wystarczy, po prostu wiem ze w DSG czesto takie warsztaty wgrywaja nowy soft do skrzyni ale to nie jest konieczne. Po prostu np wgrywaja launch control i zmieniaja obroty przy których skrzynia zmienia biegi. To nie jest "musy have" po prostu to dodatkowy "bajer'
  • Odpowiedz
@kurazjajami: grzebanie w TCU (sterowniku skrzyni biegów) to już inny temat, pozwala to na "szycie na miarę" puntów zmiany biegów, prędkości na jakich występują downshifty i zmianie ogólnej charakterystyki danej skrzyni. Wiąże się to też z innymi kosztami (często ecu+tcu=2xstage1). Jeśli to ma być zwykły stage 1 do sprawnego przemieszczania się, to wystarczy.

Gdyby ktoś szukał pomocy w tematach hamowni/chiptuningu/dpf/adblue w Warszawie to zapraszam na pw
  • Odpowiedz