Aktywne Wpisy
TSR44 +396
ATAT-2 +543
Przeczytałem właśnie dwa wpisy ludzi z gastro którzy wręcz DOMAGAJĄ się napiwków i nie pojmują jak można ich nie zostawiać.
Szczerze? Po ostatnich kilku dniach gdzie stołowałem się w knajpach (wyjazd majówkowy) to powiem, że takiego uja. Restauratorzy już tak polecieli z tymi cenami zasłaniając się inflacjami, cenami prądu i płacami minimalnymi że już sami się zatracili w tym, gdzie jest granica.
Rozumiem ładna knajpka, ładny ogródek, miła obsługa, DOBRE jedzenie -
Szczerze? Po ostatnich kilku dniach gdzie stołowałem się w knajpach (wyjazd majówkowy) to powiem, że takiego uja. Restauratorzy już tak polecieli z tymi cenami zasłaniając się inflacjami, cenami prądu i płacami minimalnymi że już sami się zatracili w tym, gdzie jest granica.
Rozumiem ładna knajpka, ładny ogródek, miła obsługa, DOBRE jedzenie -
Na kogo zagłosujesz 7 kwietnia?
Gdzie oni są przed wyborami, czemu nie robią czegoś żeby zostać zauważonym i zapamiętanym? Szczerze jedyny typ który się w moim życiu, na osiedlu, pojawia to koleś od Krupy właśnie.
Przynajmniej go pamiętam.
Nie, nie mam zamiaru ich osobiście szukać w sieci i śledzić, w efekcie
Nikt nie zajmuje sie jako priorytetem tym, ze:
- cale polnocne srodmiescie wymaga remontu bo
Budniok to konfedopisoprzybudówka. Durał to patol. Zostaje stary Piechota i Strzalkowski, ktory pozuje na kogos w stylu Krolewskiego z Wisly i bardziej robi sobie reklame niz faktycznie startuje.
Z braku laku Strzalkowski, ale niestety i tak pewnie wygra Kupa.
- jesli ta linia powstanie zanim skomunikowane tramwajem nie zostana blizej polozone dzielnice to bedzie w sumie zielone swiatlo na dalsze rozlewanie sie miasta na poludnie. Gdyby najpierw zbudowac tramwaj na ligote albo na nikisz przez okolice porcelanowej to te wszystkie inwestycje mieszkaniowe ktore jeszcze bardziej dopchaja poludnie, moglyby zamiast tego powstac jako czesc rewitalizacji okolic fabryki porcelany i kopalni
Przebieg tramwaju optymalny nie jest, natomiast Ligota jest wielokrotnie lepiej obsługiwana przez autobusy niż Kostuchna. Do centrum, na dworzec z Kostuchny jeździ JEDEN autobus. Tramwaj w planowanym przebiegu nie rozwiąże tego problemu ale być może w ślad za nim powstanie mini linia autobusowa, która będzie docierała do pętli (na
- pociag
- tramwaj
- uber
- poproszenie kolegi zeby nas podwiozl
- autobus
wydaje mi się, że autobus jest znacznie wyżej z uwagi na jednak dużo większą różnicę w cenie w porównaniu np. do ubera. chyba, że mówimy tylko o poruszaniu się w centrum. np. dojazd z Kostuchny do centrum Uberem jest o wiele droższy niż
- kiedy znajomi z innego miasta przyjezdzaja do Katowic, na jakis koncert czy festiwal, zawsze staram sie ich zachecic zeby pojechali jeszcze cos w okolicy zobaczyc. W wiekszosci przypadkow jesli da