Wpis z mikrobloga

@Pegos: Z tym wzornictwem to dec jest sto lat za murzynami, duży sklep, mają mnóstwo forsy to czemu jakiegoś ogarniętego w nadchodzące trendy projektanta nie zatrudnią.
  • Odpowiedz
via Android
  • 6
@4x80 pewnie dla tego że wiele tych trendów to gówno które równa się wielkimi problemami w produkcji, w reklamacjach i reputacji. Wielu producentów wydziwia i potem mamy, pękające kierownicę, ramy, nie trzymające się rury podsiodlowe bo super super hiper fensi mechanizm jednak niuja nie trzyma jak powinien.
  • Odpowiedz
@Pegos: teraz to sobie mogę oglądać ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°), używany, już nie zwrócę XD

PS: nie naprawiałem nigdy karbonowej ramy, ale po wyjęciu z pudła czułem, że nie jest najgorzej ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
PS: nie naprawiałem nigdy karbonowej ramy, ale po wyjęciu z pudła czułem, że nie jest najgorzej


@schneiper: Jak nie musisz szlifować to cały proces ''klejenia'' możesz zrobić w kuchni w domu bo płótno karbonowe i epoksyd nie ma zapachu. Jak jesteś ogarnięty to bardzo czysta praca.
  • Odpowiedz
  • 3
@Pegos bo jak szosa i carbon to się bierze cannondayla a nie jakieś marketowe gówno


@jazdaniebieski2023 ile kosztuje najtańszy Cannondale Lab71 czyli wersja na ramię World Tourowej?

Bo ten Don Vasyl Pro za 25k ma już taką ramę i po 3 miesiącach startów w WT widać że oprócz strat moralnych i wizerunkowych to nikomu pod dupą ten rower z supermarketu się jeszcze nie rozpadł
  • Odpowiedz