Wpis z mikrobloga

#zycietruckera Witam wszystkich jeżdżących i zaczynających jeździć na dużych kołach mam pytanie jak u Was rynek pracy?U mnie widać cięcie kosztów przesterowanie firmy na przetrwanie.A blisko mnie upadłości, samobójstwa ( ogrodowski) Rynek transportu w dobie kryzysu oczyści się z pseudo #spedycja i #dziadtrans?
  • 15
  • Odpowiedz
@Jopek1972: Ja akurat jeżdżę pod firmą która rozwozi własny towar (Niemcy) i różnicy nie ma. Ostatnio były poważne podwyżki myta i myślałem, że będzie mniej zamówień albo klienci będą zamawiać rzadziej ale więcej co okazało się #!$%@? prawdą bo zmian zero.

Natomiast dość sporo słyszę na rozładunkach, że przykładowo będą zamawiać do końca roku tylko bo się zwijają i firma zostanie zamknięta.
  • Odpowiedz
@wezsepigulke:

Od roku o tym piszę że kierowcy że stawek raczej będą musieli zejść to zostawałem zasypywany gradem bzdur o dniówkach 500zł. Ale coś zaczyna się ruszać jednak.


no bo za bardzo nie ma z czego schodzić, z punktu widzenia kierowcy spanie w budzie coraz mniej sie opłaca przy rosnącej minimalnej i rosnących wynagrodzeniach w innych branżach, od ponad roku właśnie pensje w transporcie stoją w miejscu, ale to nie tylko
  • Odpowiedz
@Jopek1972

>Jak Polacy nie zejdą z zadań


@wezsepigulke: Tego nie rozumiem.Pod hutami mittala zawsze były i będą kolejki kitajec ma to w dupie bo wykupił 80%rynku stalowego w starej Europie


@Jopek1972 Nie zrozumieliśmy się. Może kolejka chętnych pod bramą każdego dziadtransu nie będzie się ustawiać, ale dniówki się trochę unormują. Jak wystawiałem ostatnio ogłoszenia o podwójna obsadę to musiałem kupić drugi numer telefonu, bo prywatny telefon był nie do użytku, telefon
  • Odpowiedz
@wezsepigulke: unormują? Odpowiednia stawka dla kierowcy miedzynarodowego to ile twoim zdaniem? Bo ja np od marca zarabiam 10% mniej, bo kryzys, a już poprzednia stawka to dla mnie było minimum za tę robotę. . Powinienem nastawiać się na kolejną obniżkę?
  • Odpowiedz
@nypel012 Nie wiem ile zarabiasz że mam Ci przewidywać obniżkę. Sytuacja na rynku jest tragiczna. Jeśli zaczną się zamykać firmy, to potencjalnych kierowców do zatrudnienia będzie więcej, a więc stawki będą spadać. Proste zasady popytu i podaży.

Jeszcze raz, ja nie mam kryształowej kuli, ale w tym kierunku jak na razie to idzie.
  • Odpowiedz