@kurazjajami: wtryski barracudy od aleksa i można montować choć generalnie odchodzi się od staga póki co bo trochę nie dociąga w nowszych i mocniejszych silnikach
@Zielonkazdr: @Fanaticz @Pangia Dzieki, zapytam o barracudy jak tak. Ewentualnie za 6k mogę zrobić lpg w warsztacie gdzie do pierwszego auta brałem, pełna profeska (barracudy, kme twin). Czy warto 500 zł dokładać i robić w sprawdzonym warsztacie czy ryzykować, bo ktoś polecał coś innego?
@kurazjajami: Miej na uwadze, że masz silnik volvo i potrzebujesz emulatora ciśnienia paliwa. Celowałbym w wtryskiwacze Barracuda 130, w reduktor Shark Adapt pamiętaj o przewodach FARO 8mm. Instalacja będzie droższa bo to jest silnik 5cyl i nie ma bezpośrednio instalacji pod te 5cyl i trzeba się ratować instalacją pod 6cyl.
@TurbodeNitro: Jutro zadzwonię do warsztatu gdzie robiłem lpg w poprzednim aucie i dowiem się co mi włożą. Może nie warto kombinować z innymi warsztatami jak jeden jest sprawdzony i robi dobrze.
@kurazjajami: Na 99% potrzeba, niektóre sterowniki mają już wbudowany. Daj znać co zaproponują. Super by było gdyby wtryski LPG znajdowały się oddzielnie przy każdym cylindrze. Coś takiego
@TurbodeNitro: Dzwoniłem póki co do almy. Jest emulator ciśnienia paliwa, wtryskiwacze barracuda, reduktor tomasetto xp do 3xx KM, nie pamiętam i elektronika stag qmax plus 6cyl. Wtryski przy każdym cylindrze robione.
Mirki, taka konfiguracja za 5.5k do volvo 2.5t. Dobry osprzęt? Wiem, że ważniejszy jest kto montuje, a nie co, ale warsztat podobno dobry.
Za 5200 w innym warsztacie:
elektronika Stag Qmax/6 plus obd
wtryskiwacze acw31/bfc
reduktor KME GOLD GT
zbiornik Toroidalny DO 56l.