Wpis z mikrobloga

Mam problem z zalogowaniem się na konto w aplikacji xboxa. Podczas logowania mam biały ekran i nie chce mnie puścić dalej. Z microsoft store mam to samo. Przeinstalowałem microsoft store jak i xbox app i nie pomogło. Miał ktoś taki problem? #xbox #pc #xboxgamepass
qmato - Mam problem z zalogowaniem się na konto w aplikacji xboxa. Podczas logowania ...

źródło: xbxbxbx

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
Mam to samo od wczoraj... Ani nie mogę zalogować się do xBoxa na komputerze, ani do konta na Microsoft Store...

Robiłem już wszystko - reinstalle, czyszczenie cashy, reinstalację różnych sterowników, wymuszałem aktywację danych programów i dalej nic... Zastanawiam się czy nie zrobić formatu komputera (przywrócenia go do ustawień fabrycznych - czyszczenie go ze wszystkich aplikacji i plików, zostawienie tylko windowsa), ale obawiam się że nawet i to nie pomoże...

Mam nadzieję, że
  • Odpowiedz
Siemka
Też mam to samo Chciałem się zalogować na xbox i po tym na epic games przez to Nadal nie działa gdy próbuje się zalogować wyskakuje biała ikona bez napisów Resetowałem Aplikacje Parę razy nadal to samo proszę o pomoc POZDRAWIAM
  • Odpowiedz
  • 0
@f0lk: @blejzu-bratku @lunga udało mi się to ogarnąć, wystarczy, wejść w ustawienia, aktualizacje i zabezpieczenia > odzyskiwanie > resetuj ustawienia komputera do stanu początkowego > z zachowaniem plików osobistych i pobrać windowsa z chmury. Teraz wszystko działa jak należy
  • Odpowiedz
@qmato: Wystarczy? Praktycznie zreinstalowałeś system. To ja poczekam aż MS naprawi albo poda rozwiązanie skoro to globalny problem.
  • Odpowiedz
@qmato: "resetuj ustawienia komputera do stanu początkowego" to inaczej to co napisałem wyżej, czyli format / twardy reset z tym, że zachowałeś sobie niezbędne pliki. Też nad tym myślałem ale stwierdziłem że jeszcze poczekam aż MS to ogarnie...
  • Odpowiedz
@lunga: Pisałem z supportem MS i w odpowiedzi otrzymałem wiadomość, że "minecraft na windowsie ma stałe problemy" i wysłali mi instrukcję jak korzystać z Narzędzia do Naprawiania, a sam post był z 2018 roku. Chyba faktycznie zostaje nam zrobienie formatu jakkolwiek katastrofalnie to nie brzmi :(
  • Odpowiedz
Dostalem też odpowiedź że MS juz pracuje nad Fixem i że wystarczy czekać za Updatem. Będę informować na bieżąco
  • Odpowiedz