Wpis z mikrobloga

#gry

Cieszę się, że po przemęczeniu siermiężnej i przestarzałej pierwszej części #wiedzmin, drugiej #wiedzmin2 Zabójcy Królów bliżej grywalnością i mechaniką do #wiedzmin3. System walki 1000 razy lepszy niż w jedynce, grafika ładniejsza, a i fabuła wydaje mi się już być ciekawsza - łącznie z postaciami. Interfejs jest trochę zagmatwany, ale po jakimś czasie łatwo się przyzwyczaić. Totalnie mnie zdziwiło, że większość grafik przedmiotów do Dzikiego Gonu zostało zaczerpniętych właśnie z dwójki - wygląd ekwipunku, zioła, alchemia itd. Daje to poczucie grania w nie tak starą grę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Totalnie natomiast skopali mapę i minimapę, nie wiem, kto ją projektował - obie są totalnie nieczytelne i trudno gdziekolwiek trafić za ich pomocą. I optymalizacja też leży - gra bardzo obciąża podzespoły, wiatraki kręcą mi się na max przez cały czas grania, a i gra często ma błędy - zacina się, wywala do pulpitu itp.
  • 6
@Fanath dla mnie wszystkie 3 wiedźminy to gry 10/10, dla ciebie też by były gdybyś grał w nie po premierze, a nie prawie 20 lat po wyjściu jedynki.
Na jakiej grasz rozdzielczości? Ubersampling to taka bardzo wypasiona opcja antyaliasingu, gra renderuje się w 2x wyższej rozdzielczości i następnie jest downscalowana. Na przykład jeśli grasz w 1080p, to gra tak naprawdę jest w 4k, i to 4k jest downscalowane do 1080p. Pozwala to