@Nick_Login Nie wiem jak daleko patrzysz, ale ja widzę w przyszłym tygodniu. Polecam poczekać tak do polowy kwietnia, o ile nie wybierasz się nigdzie w góry.
@Nick_Login: Ale przecież to nie tylko ujemne temperatury. Mieszanka opon letnich nadaje się najlepiej przy temperaturach 7-8+, a za takie minimum można uznać 5 stopni. Poniżej 7-8 stopni przewagę mają porównywalne jakościowo zimowe / całoroczne, a poniżej 5 stopni sprawdzają się o niebo lepiej.
@Iudex: Nieco się zmieniło. Jeszcze przynajmniej tydzień pojeżdżę na zimówkach, bo w sobotę ma padać, ale nie będę czekać na jakąś konkretną datę. Zima już nie wróci, więc w najgorszym przypadku zrezygnuję z jazdy na myjnię o 23.
Ale przecież to nie tylko ujemne temperatury. Mieszanka opon letnich nadaje się najlepiej przy temperaturach 7-8+, a za takie minimum można uznać 5 stopni
@Adamfabiarz: Dodajmy, że chodzi o średnią dobową temperaturę, a nie minimalną bądź maksymalną. A ta w tej chwili nadal jest niska.
Zima już nie wróci
@Nick_Login: Ten wirus jest w odwrocie, nie trzeba się go bać ( ͡°( ͡°͜ʖ( ͡
Ale przecież to nie tylko ujemne temperatury. Mieszanka opon letnich nadaje się najlepiej przy temperaturach 7-8+, a za takie minimum można uznać 5 stopni. Poniżej 7-8 stopni przewagę mają porównywalne jakościowo zimowe / całoroczne, a poniżej 5 stopni sprawdzają się o niebo lepiej.
@Adamfabiarz: Jeździłem na twardych letnich sportowych UUHP oponach przy temperaturach -3 i nie miałem ŻADNYCH problemów z jazdą. Są głośniejsze, ale po przejechaniu pierwszych kilometrów nabierają więcej elastyczności.
@cwlmod: Ja tam od początku października do końca kwietnia przez 6,5 - 7 miesięcy w roku jeżdżę na wielosezonach. A przez pozostałe 5 - 5,5 miesiąca w roku na letnich.
@cwlmod: Zimówki chyba nie są tańsze, a na pewno wielosezony nie są tańsze. W każdym razie chodzi o właściwości jezdne.
Mieszkam w województwie z najmniejszymi opadami śniegu i najrzadziej temperaturą spadającą na minus. Zimówki są tu w ogóle zbędne. Na zimę budżetowe wielosezony by w zupełnie wystarczyły, ale w związku z tym, że czasem w zimę wybieram się w regiony gdzie śniegu jest więcej (np. góry, wschodnia Polska, Ukraina) to doinwestuję
@Adamfabiarz ja też mam wielosezony premium, i nie zmieniam, cały rok na nich jeżdżę. Czy to zimą, czy latem, nie zauważyłem żeby jakoś od biegały od letnich czy zimowych, choć fakt że te opony mają rok. Ba, nawet zimą słyszałem dobre oceny, że samochód dobrze trzyma się drogi ( ͡°͜ʖ͡°)
Mam na telefonie album w którym kolekcjonuje sobie pod pewnego czas wszystkie żaby pepe jakie znajdę, zostaw plusa i podam nr w komentarzu a pokaże Ci jaką żaba dzisiaj jesteś #gownowpis #memy
Czyżby nadszedł ten czas? (。◕‿‿◕。)
#samochody
Chyba. (。◕‿‿◕。)
@Iudex @qyk
@Adamfabiarz: Dodajmy, że chodzi o średnią dobową temperaturę, a nie minimalną bądź maksymalną. A ta w tej chwili nadal jest niska.
@Nick_Login: Ten wirus jest w odwrocie, nie trzeba się go bać ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡
A w sobotę na tor, bo szkoda sezonu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Adamfabiarz: Jeździłem na twardych letnich sportowych UUHP oponach przy temperaturach -3 i nie miałem ŻADNYCH problemów z jazdą. Są głośniejsze, ale po przejechaniu pierwszych kilometrów nabierają więcej elastyczności.
Mieszkam w województwie z najmniejszymi opadami śniegu i najrzadziej temperaturą spadającą na minus. Zimówki są tu w ogóle zbędne. Na zimę budżetowe wielosezony by w zupełnie wystarczyły, ale w związku z tym, że czasem w zimę wybieram się w regiony gdzie śniegu jest więcej (np. góry, wschodnia Polska, Ukraina) to doinwestuję
Komentarz usunięty przez autora Wpisu