Wpis z mikrobloga

Mam pytanie do osób, które znają już trochę Cyberpunka 2077. Wybrałem poziom trudności bardzo trudny więc najwyższy możliwy bo słyszałem, że ta gra podobnie jak Wiedźmin 3 na najwyższym poziomie trudności po jakimś czasie robi się trochę łatwa. Przed rozpoczęciem gry miałem do rozdania 7 punktów atrybutów. Jestem dopiero po rozmowie z Kirkiem więc jak coś to spokojnie mogę uruchomić jeszcze nowy zapis i inaczej rozdzielić te punkty. Ogólnie chcę zrobić postać, która będzie miała mocną broń palną i będzie można te bronie modyfikować co będzie im dodawało jeszcze większej mocy. W co w takiej sytuacji powinienem zainwestować te 7 punktów?#cyberpunk2077 #cyberpunk #gry #gra #pc #pcmasterrace #cdprojekt #cdprojektred #game #games #steam #gog #origin #epicgames
  • 6
@Edenes: wszystko rozbija się o początkowy koszt buildu tak naprawdę. Jeśli chcesz mieć w łapach armatę to nie ma nic lepszego od rewolwerów, w dodatku nie będziesz płakać, że w połowie potyczki zabrakło amunicji (z smg to norma jeśli lubisz sobie pociągnąć, karabinki są blisko za nimi, snajperki z zasady mają mało ammo). Wszystko i tak ssie w porównaniu z tym ile dmg robi rzut nożem. Jak poluję na cyberpsycholi to
  • 0
@ReeceWithouterpoon: tak czy siak polecasz grać na pozimie "bardzo trudnym" czyli tym najwyższym? Jak chcę zrobić build pod te rewolwery to w co powinienem wpakować te 7 punktów? Te opisy nie do końca informują o co chodzi. Na przykład przy budowie ciała jest napisane ,że niby chodzi o to ,że będę bardziej wytrzymały ,ale zaraz jak się przeczyta dokładniejszy opis to tam jest napisane ,że rozwija posługiwanie się bronią więc tak
miała mocną broń palną


Ale którą? Bo pistolety, strzelby, SMG i LMG to jakby osobne drzewka umiejętności. Budowa ciała, o ile dobrze pamiętam, zmniejsza odrzut i jest najsilniej potrzebna jakbyś chciał Solo zrobić, choć w tej grze to chyba taka pominięta kariera. Wpływa najczęściej na karabiny maszynowe i strzelby. Oraz pięści, młoty itp.
Pistolety maszynowe i karabinki (karabiny szturmowe) to dziedzina refleksu. Operowanie kataną to też chyba głównie Refleks.
Opanowanie to pistolety,
  • 0
@zamaskowane_warzywo: oooo dzięki za dokładne wytłumaczenie. Czyli w sumie dobrze chyba zrobiłem ze z tych siedmiu dostępnych punktów do wydania przy tworzeniu postaci dałem 3 punkty w budowe ciała , 3 punkty w refleks i 1 punkt w zdolności techniczne. Nie będę pakował punktów w opanowanie bo skradać się nie chcę a z tego co czytałem w opisie z kolei inteligencja to hakowanie więc też nie. Chcę po prostu postać co