Wpis z mikrobloga

ZAPRASZAM DO MOJEGO PIERWSZEGO #rozdajo !

Cześć, Mirki.

Jestem grafikiem komputerowym, a w obliczu trudności ze znalezieniem pracy w tej branży, zwłaszcza zdalnej, zastanawiam się nad alternatywnymi rozwiązaniami. Aktualnie planuję rozpoczęcie działalności jako freelancer, przekonany, że istnieje zapotrzebowanie na usługi graficzne, zwłaszcza w obszarze DTP.

Dlatego też, chciałbym zorganizować swoje pierwsze rozdajo tutaj na Wykopie Co możecie wygrać? Nie jestem jeszcze pewien, ale mogę stworzyć dla zwycięzcy projekt ulotki lub wizytówki (lub coś innego) w rozsądnych ramach czasowych, do 3 godzin roboczych.

Jako freelancer, jestem dostępny do przyjęcia zleceń graficznych. Wszystkie projekty rozliczam godzinowo, z zachowaniem uczciwej stawki.

Losowanie odbędzie się za tydzień, w poniedziałek (04.03) o godzinie 20:00. Wyniki ogłoszę tutaj na Wykopie i skontaktuję się z zwycięzcą prywatną wiadomością.
  • 10
@bewuce: DTP (ang. desktop publishing – publikowanie zza biurka) – termin oznaczający pierwotnie ogół czynności związanych z przygotowaniem na komputerze materiałów, które będą później powielone metodami poligraficznymi. Krócej mówiąc, termin ten oznacza komputerowe przygotowanie publikacji do druku. Głównie chodzi o to, że grafiki przygotowywane do internetu mają to do siebie, że ktoś z krajów trzeciego świata zawsze zrobi Ci to taniej, czy tak samo dobrze to nie wiem, ale wątpię aby
@jekielekdesign: DTP to po prostu skład tekstu na komputerze zamiast na linotypie czy wcześniejszych technikach. Często to nie jest projektowanie. Tylko wlewanie tekstu i umieszczanie zdjęć w zaprojektowanej wcześnie makiecie. W efekcie wypluwasz plik dla naświetlarki.
✨️ Czas ogłosić wyniki ✨️

Wszystkie szczegóły znajdziesz tutaj

Zwycięzcy:
· @matixrr

Liczba zakwalifikowanych osób: 37
Szansa na wygraną: 2.70%

Data przygotowania i zamrożenia listy uczestników: 4 marca 2024 - 20:00:05.

@jekielekdesign pamiętaj aby dostarczyć obiecane nagrody.