Wpis z mikrobloga

@kilgoro: po co coś zmieniać jak ludzie kupią i tak? W idealnym swiecie to gra wychodzila by co 2-3 lata,a miedzy sezonami była by aktualizacja składów, malowań czy osiągów albo jakies dlc z duperelami. Wtedy każda edycja cos by wnosila wiecej poza zmianami kosmetycznymi
  • Odpowiedz
  • 3
@JuzefCynamon: F1 24 praktycznie będzie stworzone przez nowych ludzi, albo stażystów po tym jak EA zwolniło większość pracowników Codemasterów. Co już odbiło się na patchowaniu niegrywalnego WRC, gdzie kompletnie nie da się zagrać online bo #!$%@? albo cheater się pojawia
  • Odpowiedz
@kilgoro: akurat WRC jest bardzo grywalne w zasadzie od prapremiery. Za to F1 przenosi nienaprawione błędy z poprzedniej części do następnej, zwłaszcza na multi.
  • Odpowiedz
  • 0
@OgurRicc: w którym momencie gra była grywalna? Problem z save kariery, problemy z AI, które od czapy raz dowalało Ci +10 sek na stage, a później byłeś w stanie pokonać ten sam poziom AI z 30 sekundową przewagą. Czy błąd, który powodował to, że jak opuściłeś grę po stagu i wróciłeś do gry to nagle AI było na poziomie 0. Czy mówisz o tym jak bardzo gra jest grywalna na RTX
  • Odpowiedz
@kilgoro: Co do balansu AI się zgodzę, to nie działało. Nie uświadczyłem problemów z zapisem podobnie jak tego mitycznego opóźnienia inputu na kierze. Co do dropów - Ryzen 7 5800/AMD RX6700XT z włączony FSR na Quality dawało radę, miałem dropy tylko na OS w Chorwacji i Kenii (co dziwne, bo takie doliny w Guanajuato powinny bardziej zamulać xD).
Problemów z łączem internetowym tak samo nie doświaczyłem, zawsze gra się ładnie logowała
  • Odpowiedz
@kilgoro: @OgurRicc:

Jak dla mnie teraz EA WRC jest grywalne choć na początku problemy z AI w trybie kariery (długo naprawiane), stuttering (wciąż się zdarza ale dużo rzadziej), zbyt późny co-driver (już naprawiony) były dość problematyczne

Zostały jakieś mniejsze problemy typu mało angażujący na dłuższą metę tryb kariery, mało możliwości względem doboru opon itp.

Niemniej takie plusy jak ponad 30-kilometrowe odcinki, dużo większa ilość tras niż w DR2.0 czy WRC
  • Odpowiedz
  • 0
@OgurRicc: te błędy to bym sobie nawet odpuścił bo prędzej czy później pojawiłyby się patche, ale to że ta gra nie wspiera baz kierownicy jako MOZA, ASETEK itp to się w głowie nie mieści - co lepsze w kodzie gry ofc są dodane firmy ale komuś się nie chciało tego zrobić dalej.
  • Odpowiedz
@kilgoro: polecam mody bolidów od RaceSim Studio pod Assetto Corse. Do wersji F1 z 2021 kupowałem i jeździłem dosyć sporo. Kupiłem F1 22 na premiere, pograłem w sumie kilkanascie godzin i #!$%@?łem. F1 23 już nie kupowałem i F1 24 też nie zamierzam jeżeli znów będzie odgrzewany kotlet - jakby dodali wsparcie dla 3 monitorów to bym sie może zastanowił, ale WRC nie ma (co początkowo reklamowali, że jest, okazało się
  • Odpowiedz