Aktywne Wpisy
USER_303 +1
Wszystkie znaki na niebie wskazują że mój brat jest ćpunem i niszczy sobie życie ... Ja nawet nie wiem co robić, nie da się z nim porozmawiać nawet ... Rozwiązaniem które coś by zmieniło to zgłosić na policję, ale nie chcę mu tego robić, może jeszcze da się coś od niego dowiedzieć, pomóc mu. Jakieś propozycje jak z nim porozmawiać ?
#pytanie #narkotykizawszespoko
#pytanie #narkotykizawszespoko
psycha +57
Przypomniało mi się, jak z 10 lat temu zagadałem fryzjerkę, czy by nie chciała wyjść ze mną. Powiedziała, że bardzo jej miło, ale nie jest zainteresowana, bo ma chłopaka. Kilka miesięcy później skojarzyłem, że ja tego jej chłopaka znam i kiedyś się widzieliśmy u innego ziomka. Spoko typ z niego był. Natomiast jak przypomnę sobie to moje zagadanie, to mnie ciarki żenady przeszywają. Tyle dobrego, że dziewczyna zachowała się z klasą.
Mircy, mam pytanie. Jakiś czas temu nabyłem Kia Ceed II GT 1.6 T-GDI i mam problem ze stabilnym torem jazdy przy wyższych prędkościach. W skrócie - przy prędkości powyżej ok. 140km/h nie czuje się pewnie za kierownicą, cały czas muszę lekko korygować tor jazdy, a odnoszę wrażenie że auto nerwowo reaguje na nawet niewielki ruch kierownicą, przy wietrze jest jeszcze gorzej i każdy podmuch wiatru ściągą auto i generuje nowe siwe włosy. Wszystko wskazuje na amortyzatory, ale na przeglądzie diagnosta stwierdził że są ok. Opony wymieniłem na nowe i problem jak był tak jest. Co warto sprawdzić? Maglownica, felgi, czy jednak zaryzykować i wymienić amortyzatory? Auto z rocznika 2014 i 220k przebiegu, z tego co wiem amory oryginalne. Dodam jeszcze że nawet niewielka dziura daje wrażenie jakby ktoś przywalił z młota w podwozie, co prawda jest one twarde, ale wydaję mi się to podejrzane. Geometria również sprawdzona.
Najczęściej zaczynają się odzywać jak się tyłem z krawężnika zjeżdża na mocno skręconych kołach, wtedy trzaska zgrzyta piszczy i co tam jeszcze
@adrneu: pomiar amortyzatorów na szarpakach (a tak to jest robione na SKP) jest gówno warty, tam potrafią wylane amory wypaść lepiej niż nówki sztuki wyjęte z pudełka 30 minut wcześniej.
Na 90% masz zużyte amortyzatory i tyle. Jak chcesz pozostałe 10% pewności, to podjedź do jakiegoś warsztatu, gdzie ci je sprawdzą akcelerometrem.
@Thornilav: a co