Wpis z mikrobloga

@Embeddable: jak nasz korki to odkręć i dolej żeby płyty były w wodzie całe
Jak nie masz korków to lej

Jak masz dobre ładowanie w aucie tak powyżej 14v to prewencyjnie dwa razy do roku możesz podładować ładowarką. Dobre są np. Noco ale taka z Lidla też coś da
@Embeddable jeśli jest zbyt niski poziom elektrolitu, to podjedź do sklepu z akumulatorami i niech sprawdzą czy nie masz problemu z regulatorem napięcia w alternatorze. I jak będzie trzeba, to do leją wody, bo też trzeba wiedzieć ile.
@Embeddable: Sprawdzić trzeba. Najpierw czy masz obsługowy aku czyli czy są kroki, jak nie ma to nic nie zrobisz, jak są, to odkręcasz i sprawdzasz czy cele nie są na wierzchu, mają być zanurzone. Dolewasz tyle aby były zanurzone z zachowaniem ostrożności bo obcujesz z kwasem, może chlupnąć podczas dolewania. i korki też są żrące od środka, więc nie kładz na niczym co może stopić i najlepiej robic to w rękawiczkach
@Embeddable: Będzie jak na elektrodzie, ale jeśli chcesz się samemu zabierać za zabawę z akumulatorem, pytając mirków na wypoku, ile wody trzeba dolać do środka, to weź już odżałuj tam ze dwie paczki fajek i podjedź do jakiegoś serwisu, bo elektrolit jest dość żrący, a i sam akumulator potrafi dostarczyć sporo A do przyłożonych do niego obiektów.