Wpis z mikrobloga

@Adams_GA Hej. Dzięki za odzew. Dwukrotnie reklamowałem towar z powodu jednej i tej samej usterki która dalej występuje i nie została usunięta przez gwaranta (sprzedający jest też producentem) Usterkę z pewnością można uznać za istotną. Towar jest dość znacznej wartości (19 tys. netto) został zakupiony na FV, prowadzę JDG jednak nie jest on związany z profilem działalności gospodarczej. Moje pytanie, czy śmiało mogę korzystać z niezgdosci towaru z umową i żądać zwrotu
@kruqo: jeśli sprzedawca jest jednocześnie gwarantem to moim zdaniem tak, choć i tak pewnie będą się bronić że powinienes zgłosić formalne żądanie usunięcia wady/wymiany a dopiero potem żądać odstąpienia od umowy, bo wcześniej nie robiłeś tego z niezgodności towaru z umową tylko z gwarancji. Także jeśli chcesz być w 100% legalny to powinieneś najpierw zgłosić żądanie naprawy/wymiany a dopiero potem zwrotu