Wpis z mikrobloga

Hej, w temacie #seo potrzebna jakas porada. Robiłem klientowi www w wersji pl, en i de, każda z wersji na innej domenie (pl, eu, de). Klient whcodzi na Szwajcarię, jest domena ch i teraz nie wiem czy ogarnąc przekierowanie z ch na de czy odpalac stronę na domenie ch? To będzie też niemieckii czy nie będzie to duplicate content treści na doemnach de i ch? Jak to ogarnąc najlepiej? Zmiana treści nie wchodzi w grę wg kllienta i również wg klienta ma "wywalone" na duplicate.
  • 4
  • Odpowiedz
@sprzedafcaMakaronu: No jeśli klient ma wywalone na podstawy SEO, to pytanie, czy jest sens w ogóle wchodzić na ten rynek. Jeśli ma być dobrze, to wyjaśnij mu, że się nie zna i nie ma takiego bicia z dokładnie tym samym contentem na dwóch stronach

Domena .de jednak dość jednoznacznie określa, gdzie klient chce rankować, więc z pozycjami na Szwajcarię może być trudniej.

W ogóle jeśli chce wejść pro na Szwajcarię, to
  • Odpowiedz
@sprzedafcaMakaronu Szwajcaria to i niemiecki i francuski. Ogólnie w Szwajcarii jest też sporo stron z .de w Google więc można wypozycjonowac to poprostu. Możesz też zobaczyć jak to rozwiązały sieciówki które są w obu krajach jakiś Lidl czy dominos
  • Odpowiedz