Wpis z mikrobloga

@kubiesto: Może być 1000 zł zrobione przez studenta, może być 10000 zrobione przez zawodowca. Podobnie z pozycjonowaniem.
Bez szczegółów nie da się dokładniej odpowiedzieć
  • Odpowiedz
  • 0
@odysjestem Firma z dosłownie jedną autolaweta, w średnim mieście, wymagania to w sumie tylko by schludnie wyglądała, był na niej kontakt i czasem ktoś w nią klikał:-p
  • Odpowiedz
@kubiesto: Wierz lub nie, ale Twoja branża jest zazwyczaj nieźle obskoczona każdym większym mieście. Próbowałeś poszukać usług, które chcesz oferować i zobaczyć, jaką masz konkurencję?
Innymi słowy, jeśli chcesz być ponad konkurencją, to powinieneś inwestować co najmniej tyle, co oni
  • Odpowiedz
@kubiesto: Pozycjonowanie, mocno się zmieniło od 3 lat. Słowa kluczowe tracą na znaczeniu. Liczy się content artykuły / video / treść oraz unikalne wejścia. Jeżeli masz na to czas - spoko. Jak nie, lepiej klepnij sobie wordpresa. Bo przelicznik zainwestowanych pieniędzy do zysków z strony - może być smutny albo zerowy.

Jeżeli jednak chcesz zaryzykować, podjąłbym próbe systemu zamówień i "zachęcanie" klientów do jego korzystania. Koszt trochę większy (wpadają koszty stałe,
  • Odpowiedz