Wpis z mikrobloga

#amazon #lego #cebuladeals #cebula Przesyłka z lego przyszła uszkodzona - zgniecione pudełko. Jaka jest poprawna procedura, żeby uzyskać u nich dodatkowy rabat? Szukam po stronie i wszędzie jest formularz zwrotu, a ja nie chce zwracać, tylko zareklamować, tak jak np w dyskusjach na allegro.
Wiem, że na amazonie to wieczny problem z pudełkami, to pewnie jest jakaś sprawdzona, wydeptana ścieżka. Pomożecie?
  • 8
  • 0
@sopel87: dzięki, w końcu znalazłem, ale powiedzieli mi, że produkt jest aktualnie niedostępny i mam się pałować (w skrócie).
Tylko zwrot środków przy zwrocie produktu.
Wiem, że na amazonie to wieczny problem z pudełkami, to pewnie jest jakaś sprawdzona, wydeptana ścieżka.


@slusar_o2: Ta ścieżka nie jest już wydeptana tylko została rozjechana quadami, obsrana na poboczach i zawalona śmieciami leżącymi na każdym kroku. Każda firma która od ręki bez odsyłania towaru uznaje reklamacje po trafieniu do Polski po jakimś czasie zauważa że coś im się w statsach nie zgadza w porównaniu do reszty świata i z tej
@slusar_o2: Z tego co wiem to polacy cwaniakowali więc amazon ograniczył opcje jedynie do zwrotu uszkodzonych produktów a później możesz sobie drugi raz zamówić o ile jest dostępne. Ja w zeszłym roku zwracałem zamówione 4 sety które przyszły sprasowane to mogłem jedynie zwrócić i zamówić drugi raz. Oczywiście zestawy kupione po cenie promocyjnej a przy zwrocie cena już wróciła do normalnej, udało się babkę z supportu przekonać na kod rabatowy który
  • 0
@Dizel_AHTUNG: dzięki, tego się spodziewałem. Jestem trochę w impasie, bo mój produkt jest wyprzedany, więc nie ma nawet jak prosić o kod na zniżkę.
Ostatnio nawet allegro idzie na rękę w przypadku fuckupu, więc spodziewałem się trochę lepszej obsługi, tymbardziej że wina jest ewidentna
@slusar_o2: napisz po prostu do nich o zaistniałej sytuacji i tyle.
Do mnie docierają prawie wszystkie całe przesyłki. Jak są zniszczone to przeważnie wysłane było przez dpd, poczta natomiast nie dostarcza paczek w ogóle tylko awiza zostawia.
czemu ja jako konsument mam na tym tracić?


@slusar_o2: Bo inni konsumenci #!$%@? ich na hajs. Nie chcesz tracić to odeślij, dostaniesz tyle ile zapłaciłeś czyli pewnie i tak najniższą cenę na rynku.