@POPCORN-KERNAL: wold3D nie wyszedł na Amigę a tu proszę nawet na 8bit dało radę. To pokazuje, że programiści są w stanie nie więcej niż 70-80% wycisnąć na szybko z nowego sprzętu. Pozostałe 20-30% da radę dopiero po kilku latach jak już się do końca zrozumie architekturę i możliwości.
@POPCORN-KERNAL: ok ale np ten Grind to raczej nie na zwykłą Amigę 500 czy 600 nawet z 1MB RAM chyba. W opisie widzę, że gra była jest na Amidze 1200 z szybkim ramem. na a500 jest ponad 2l-krotnie mniej fps. Zadziwijące.
https://csdb.dk/release/?id=239169
#commodore #c64 #retrogaming
Amiga 500
https://www.youtube.com/watch?v=chiJaRjT0Go
https://www.youtube.com/watch?v=doD7hmlKun8
C64/C128 with a SuperCPU v2 and 16MB RAM
https://www.youtube.com/watch?v=7ZzivzuDOls
C128
https://www.youtube.com/watch?v=1tDflgqJlTw
C64
https://www.youtube.com/watch?v=cL0nH3UTl7k
W opisie widzę, że gra była jest na Amidze 1200 z szybkim ramem. na a500 jest ponad 2l-krotnie mniej fps.
Zadziwijące.
System Requirements:
Amiga - ADF version:
Minimum: a500 with 512 CHIP and 512 OTHER ram
Recommended: a1200 + fast ram
Zwykła a500 z 1MB ram dźwiga taką grę. Jakby to w 1994 się ukazało to amigi by przetrwały jeszcze z rok-dwa.