@Atypical: Kara za kierowanie motorem bez prawa jazdy może wynosić od 1500 zł do 30 000 zł. Do tego zabranie (lub uniemożliwienie zrobienia prawka) ( ͡°͜ʖ͡°)
@Atypical: Jak nigdy nie jezdziłeś to lepiej zacznij od razu kurs robić, jak zaczniesz sie samemu uczyć to jeszcze wyrobisz sobie złe nawyki a motocykle nie wybaczają.
@Atypical: 125cc są przeceniane. Oprócz zwykłych motocyklistów są na nie chętni kierowcy z kategorią B od 3 lat więc taniej byłoby pójść na kurs na kat. A i potem kupić 600cc
@Atypical: Wykup sobie z godzinkę, pojeździj po placu manewrowym i jak będziesz czuł, że chcesz więcej, to taniej wyjdzie zrobić prawko, niż pchać się w 125 za takie pieniądze. Ceny tej pojemności przez możliwość jazdy na B są chore. Za cenę takiej MT125 z tych roczników jakie podałeś, zapłacisz tyle, że opłacisz za to cały kurs z egzaminami, badaniami i jeszcze zostanie na jakieś 500-600cm3 na start. Jak kupować 125 to
@Atypical: Weź sobie parę godzin szkolenia na 125, żeby się nie zabić kup co ci się podoba i zapisz się na kurs, to przez sezon zrobisz sobie prawko i na koniec sprzedaż z minimalną stratą i będziesz już wiedział jakie moto na prawdę chcesz. Tylko uważaj na sztuki, które przez ostatnie 5 lat miały 5 właścicieli, z których każdy brał je tylko na sezon i nic przy nich nie robił. To
@Atypical: nie szedłem na kurs, kupiłem kiedyś jakiegoś junaka 125cc, kumpel wytłumaczył mi obsługę. Najpierw jeździłem po osiedlu, max 30km/h, potem do sklepu, potem już normalnie do pracy. Więc kurs nie jest konieczny - ale jak nie masz kogoś do pomocy to na pewno warto.
Co do modelu, to każdy jest dobry do nauki, pytanie jak bardzo chcesz iść w prawko potem. Jak na pewno chcesz od razu robić potem kat
@wkrk: Miej na uwadze, że tam serwis przez dostępność części może być mocno utrudniony. Tak poza tym, bardzo spoko maszyny, ale jeden Mireczek mi pisał, że jeździł wyższymi pojemnościami Hyosunga i tragicznie się to prowadziło. Wychodziły braki doświadczenia przy projektowaniu.
Miej na uwadze, że tam serwis przez dostępność części może być mocno utrudniony.
To prawda, ale z drugiej strony to maszyny mocno analogowe i manualne, za dużo nie ma się co psuć, plus ponoć sporo części z Suzuki pasuje
Tak poza tym, bardzo spoko maszyny, ale jeden Mireczek mi pisał, że jeździł wyższymi pojemnościami Hyosunga i tragicznie się to prowadziło. Wychodziły braki doświadczenia przy projektowaniu.
I w oko wpadły mi dwa modele Yamaha MT 125 (2018-2023 rok) i Mondial HPS 125 (2018-2023 rok)
Ci którzy siedzą w temacie, taki Mondial to będzie dobry sprzęt na naukę jazdy na motocyklu? Czy inny model będzie lepszym rozwiązaniem?
Mondial wizualnie mi się mega podoba, tak jak Honda CB750 cafe racer
#motocykle #motoryzacja #motocykle125 #yamaha
@Atypical: Idź na kurs albo jakieś szkolenie.
Tylko uważaj na sztuki, które przez ostatnie 5 lat miały 5 właścicieli, z których każdy brał je tylko na sezon i nic przy nich nie robił. To
Co do modelu, to każdy jest dobry do nauki, pytanie jak bardzo chcesz iść w prawko potem. Jak na pewno chcesz od razu robić potem kat
@wkrk: Miej na uwadze, że tam serwis przez dostępność części może być mocno utrudniony. Tak poza tym, bardzo spoko maszyny, ale jeden Mireczek mi pisał, że jeździł wyższymi pojemnościami Hyosunga i tragicznie się to prowadziło. Wychodziły braki doświadczenia przy projektowaniu.
To prawda, ale z drugiej strony to maszyny mocno analogowe i manualne, za dużo nie ma się co psuć, plus ponoć sporo części z Suzuki pasuje
Możliwe, bo oni robili silniki
Silnik był zrobiony dla Suzuki, ale finalnie Suzuki ich olało i zrobili swoją linie moto, żeby wykorzystać ten projekt.