Wpis z mikrobloga

@OdcienZieleni: No właśnie ci inżynierowie rozwijający produkt od 20 lat mają np. normy które mówią ile to ma działać. Pewnymi rzeczami się zwyczajnie nie przejmują bo według założeń ma to nie być wymieniane i tyle. Masz kupić nowe. Także w niektórych wypadkach zwyczajnie coś starego ma prawo nie działać prawidłowo bo nie było na tyle lat projektowane. Sparciało, zatkało się itd.

Co tu jest trudnego do zrozumienia? Nie spotkałeś się nigdy
@Darth_Gohan ale ja w ogóle #!$%@? od tego czy coś jest projektowane pod zyski,dobrze czy źle,chodzi mi tylko i wyłącznie o fakt ze domorosly majsterkowicz niczego nie usprawni,co najwyżej może sobie zamówić jakiś cały moduł i go zamontuje po rozklejeniu,a telefon juz i tak nigdy nie będzie taki jak fabryczny
@OdcienZieleni: ale ja rozmawiam o BMW, nie telefonie xD Ty twierdzisz, że nie da się poprawić inżynierów:

bo inzynierowie z apple,podobnie jak Ci z BMW coś zle zaprojektowali

Do tego zdania piłem. No to mówię, że mogli coś źle zaprojektować. Zresztą Ci z apple też skaszaniali rzeczy. Chociażby akcja z ginącym zasięgiem w iphonie przez źle zamontowane anteny albo klawiatura motylkowa w macbookach :)

Poza tym apropo poprawiania inżynierów apple'a to
@OdcienZieleni: Ale czemu ja mam poprawiać PROCES we własnym domu? Ja poprawiam PRODUKT czyli wynik tego procesu. Szczególnie w tak skomplikowanym urządzeniu jakim jest samochód jesteś w stanie znaleźć zamienniki które mają poprawione wady względem oryginalnego produktu.

Ty wiesz, że np. w tych macach gdzie klawiatura była spieprzona przez inżynierów apple'a potem mogłeś kupić sobie zamiennik lepiej wykonany?

Nawet przy naprawie tej Bawary miałeś już akcje przy głowicy, że można kupić
@zyjZdotacji: ale z czym Ty teraz masz problem bo ja nie rozumiem?

Po prostu OP gada głupoty jakby nie dało się poprawić inżynierów we własnym domu xD

Nie dałem żadnej dotacji Korsirowi xD Natomiast ja widzę, że Ty masz jakiś problem bo musi być nick i konto z nazwa co pasuje xD
@OdcienZieleni ja bym bardzo chciał usłyszeć jakieś przykłady takich moich działań. Wtedy mógłbym się odnieść do tego.
Co do poprawy fabryki to w garażowych warunkach możesz zrobić bardzo dużo. Jest pełno wad konstrukcyjnych takich jak np. Klapy wirowe w BMW albo za małą ilość oleju w skrzyni biegów w Ducato. Takie problemy śmiało można rozwiązać w garażu poprawiając fabrykę
@OdcienZieleni: Ej ej kolego ty nie obrażaj majsterkowicza korsira, on potrafił poprawić fabrykę BMW która od czasów wojny najpierw przez silnik do samolotów a potem po bmw od turka nie potrafiła zrobić czegoś dobrze , ale gdyby nie korsir i jego garaż to ta bawara nie była taka perełka jaka jest teraz.