Wpis z mikrobloga

Szukam jakąś fajną szosowo turystyczną maszynę. Bandit 600 z 1996 spełnił swoją rolę, szło mi na tyle dobrze że nie ma stresu w zakupie czegoś droższego.

Więc tak
Żeby miał niskie spalanie (~4l/100, bandyta ma ~6,5l)
Moc spokojnie może być mniejsza od bandita, wcale nie potrzebuję 240km/h na liczniku. Trochę boli serduszko ale może być na A2.
Był sporawy gabarytowo bo i chłop >190cm, cycle-ergo przejrzane.
Rocznik >2005, przydało by się na wtryskach, z gaźnikami (w dodatku nie podgrzewanymi) jestem już zaznajomiony i nie jest to szczęśliwa znajomość :P
Nie wiem jak się jeździ na automacie, ale chętnie bym spróbował.

Więc tak, te mi odpowiadają
nc700x
nc750x
cb500x

V-Stormy wydają mi się za drogie jak na 20 letnie maszyny
Nie wiem czy pakowałbym się w mniej znane marki jak Benelli

Chociaż pewnie skończy się na zakupie gsf650 :P

#motocykle
  • 12
  • 0
@GeDox: w razie czego to tak, bandyta. Fajnie się jeździło (poza problemami z gaźnikami, a jeszcze zobaczę jak odpali po zimie) więc jak najbardziej jest na liście. Ale nie spełnia punktów z których byłbym bardziej zadowolony.
V-Stormy wydają mi się za drogie jak na 20 letnie maszyny


@Panas: to nie kupuj 20-letniego, tylko 5-letniego vstroma ¯\(ツ)/¯ w sumie to nie wiem czy cos innego oprocz suzuki spelni wymog spalania. moze ta honda nc750 ale to nie jest typowo motocyklowy silnik. z drugiej strony, ograniczanie sobie wyboru spalaniem w motocyklu jest niepotrzebna poulapka. 4 litry to jest przynajmniej o 20-25% mniejsze spalanie niz 90% maszyn na rynku, wiec
  • 1
@GeDox: ssanie, jak zimno to długo kręci rozrusznikiem, cokolwiek robi się przy wydechu to trzeba na nowo synchronizować, sam raczej tego nie zrobię a w warsztatach się tym brzydzą i liczą kwotę jakby chirurga do tego zatrudniali. Plus trzęsie na niskich obrotach jakby miał się rozlecieć, ludzie piszą że "stary gaźnikowiec tak ma". Lubię bandita ale wiem że mogło by być lepiej :P
Mam NC750X DCT z 2019 i zrobione na nim w pol roku prawie 12k km, powiem tak.... Ani piekny ani brzydki, nie za szybki 180/185kph poleci, w trybie sport nawet zrywny ale wtedy lubi wypic, nie jest to ekscetyjuacy motocykl ale robi robote, wszystko co bedziesz chcial zeby tem motocykl zrobil to zrobi poprawie. Uzywam jako codzinnego srodka transportu i DCT mega daje rade, trzeba sie tylko troche przyzwyczaic do braku sprzegla
nc700x

nc750x


@Panas: ja ci ich nie polecę z uwagi na:

Był sporawy gabarytowo bo i chłop >190cm


@Panas: maszyna nie jest mała, jest całkiem praktyczna i przyjemna, faktycznie spala śladowe ilości paliwa. Ale konfiguracja jest taka, że ktoś z długimi nogami ma na dole ciasno. Ja przy dłuższej jeździe się męczę przez to.
Żeby miał niskie spalanie (~4l/100


@Panas: Honda NC700

i nie jest to szczęśliwa znajomość :P


@Panas: Ty w końcu pojechałeś je naprawić, czy to #!$%@?łeś?

nc700x
nc750x

Jak Cię stać dołożyć, bez wahania 750 manual\automat i będziesz BARDZO zadowolony. Praktycznie bezobsługowa, solidna i cholernie oszczędna maszyna.
  • 0
@Zielony34: długo jeździłem na zrypanych, a po 5 czyszczeniu świec co 200km pękłem i pojechałem do warsztatu by je ustawili. Telepie bardziej niż wcześniej, ale zrobiłem po tym ~800km bez problemów