Wpis z mikrobloga

Jestem programistą #java piszę hobbystycznie w #kotlin i poraz n-ty przysiadłem do nauki #python . Znów porażony jestem burdelem jaki panuje w tym języku. Syf, nawet nie można kulturalnie sobie zaimportować funkcji z innego pakietu tylko trzeba jakieś cyrki odstawiać z sys pathem, a jak masz liczby w nazwie pliku to jeszcze inaczej musisz to zrobić i inaczej jest dla windows a inaczej dla unix lub jakimiś adnotacjami

https://stackoverflow.com/questions/4383571/importing-files-from-different-folder

ku* jaki to jest syfiasty język. Do tego powolny**.
#programowanie

Jakim cudem to gówno zostało najpopularniejszym językiem programowania na świecie?
aczutuse - Jestem programistą #java piszę hobbystycznie w #kotlin i poraz n-ty przysi...

źródło: 26gxk7si430a1

Pobierz
  • 28
awet nie można kulturalnie sobie zaimportować funkcji z innego pakietu tylko trzeba jakieś cyrki odstawiać z sys pathem


@aczutuse: ja tam nie wiem ( ͡° ͜ʖ ͡°) import from działa bez problemu czy to własne funkcje popisane w innych plikach czy jakieś dociągane biblioteki.
@aczutuse: jestem na II stopniu studiów, studiuję elektronikę i pamiętam jak na 1 semestrze na początku studiów inżynierskich miałem podstawy programowania w c++ i wszyscy narzekali czemu nie python, teraz jak uczę się pisać w pythonie to już widzę dlaczego xddddd

#!$%@? od tego że uczac sie w takim wysokopoziomowym jezyku jak python który wszystko robi za ciebie przejście do nauki niskopoziomowych języków np. C lub w ogóle asemblera używanych w
Jestem programistą #java piszę hobbystycznie w #kotlin


@aczutuse: xD Ale musisz mieć smutne życie. Normalne osoby to w weekend mają pasje chodzenia po góry, sporty ekstremalne, nurkowanie, kite-surfing, podróże, sport, siłownia, basen, kolarstwo, latanie dronem FPV, spotkanie z rodzina czy dziewczyną, znajomymi.