Wpis z mikrobloga

Jeśli ktoś jest ciekawy jak wygląda sprawa zwrotu Kindle na gwarancję to właśnie rozmawiam z 5 osobą z działu obsługi klienta.
Najpierw kontaktowałem się z amazon.com - pierwsza osoba wygenerowała mi dokumenty do odesłania go do USA, ale były one nie do końca czytelne więc skontaktowałem się z kolejną osobą i spytałem przy okazji czy nie mogę go odesłać gdzieś do europy.
Podali mi adres w Londynie i miałem dostać dokumenty na maila. Nic nie dostałem, więc napisałem po raz kolejny. 3 osoba kazała mi kontaktować się z polskim oddziałem obsługi klienta, a oni kazali mi kontaktować się z osobą od której kupiłem Kindle i powiedzieli, że to ona ze swojego konta amazon powinna to załatwiać... A ogólnie to czytnik został kupiony na amazon.com, więc mam rozmawiać z ich obsługą klienta.
5 osoba nie podołała, więc rozmawiam z kolejną i ta twierdzi, że muszę jednak wysłać paczkę do USA i muszę to zrobić tylko przy pomocy UPS, gdyż mają z nimi umowę i koszt wysyłki jest po stronie amazona xd

Okazuje się, że te dokumenty nie musza być czytelne, bo służba celna dostanie wszystko elektronicznie i tak no i od samego początku nikt nie wspominał nic o tym UPS (°°

#kindle #amazon
  • 9
  • Odpowiedz
  • 0
Jednak okazało się, że UPS w Polsce nie ma żadnej umowy z amazonem. Kolejny konsultant chciał mi wysłać nowego Kindla od razu, ale okazało się, że mogą to zrobić tylko w USA xd. Ogólnie to cała obsługa działu klienta to hindusi i ciężko się z nimi rozmawia. Powiedzieli mi, że w sumie to zlecenie naprawy zostało wycofane, ale i tak mam wysłać kindle na własny koszt do USA i wszystko będzie ok...
  • Odpowiedz
  • 0
@Cyfranek: PW5 8gb, bez reklam. Kupiłem na allegro lokalnie. Ogólnie to działa, ale ma mocny efekt ghostingu - poprzednia strona tak jakby zostaje na ekranie jako białe litery - po włączeniu odświeżania na każdej stronie wszystko oprócz ustawień jest ok. No i to odświeżanie się czasem resetuje i muszę je znowu włączać.
  • Odpowiedz
  • 0
@Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol: Poprzedni właściciel kupił kindle na amazon.com, więc nie wiem co ma do rzeczy to, że go odkupiłem od niego. Przecież tak samo byłoby jakbym go kupił bezpośrednio od nich. Zarejestrowałem go na swoje konto amazon, więc gwarancja działa tak samo. Ja go od początku chciałem odesłać do USA, bo to nie problem, ale sami zaczęli coś kombinować i nie wiem po co usunęli z systemu polecenie naprawy. Ogólnie z tego
  • Odpowiedz
@coeai odesłać to zawsze możesz. ale Amazon nie naprawia rzeczy na gwarancji tylko wysyła ci nowego a tego co im prześlesz naprawiają sobie sami i potem sprzedają sami. A nie prześla ci do innego kraju nowego bo nie mogą.
Gwarancja na rok to jest standard w stanach. To w UE jest dłużej. Pamiętaj że jeszcze nie tak dawno temu była u nas standardem gwarancja na 30 60 czy 90 dni
  • Odpowiedz
@coeai: Jak wyżej: jeśli czytnik ze Stanów, to się musisz użerać z amazon.com. Dlatego Ci każą do Stanów odsyłać. Jeśli odsyłasz z nadzieją na wymianę w ramach gwarancji, to może być kłopot z wysyłką do PL (np. dodatkowe opłaty). Dystrybutorem na Polskę jest teraz amazon.pl.
  • Odpowiedz