Powiedzcie mi czy ceny Imprezy GT zawsze były takie wysokie? ( ͡°ʖ̯͡°) Ja wiem że to kultowy model, jedna z rajdowych ikon (no prawie), wrażenia z jazdy i tak dalej, ale kurcze 60-70k za jakiś sensowny egzemplarz który nie wygląda jak gruz?
Szukam ciekawego samochodu, nawet niekoniecznie jako daily i Subaru było moim małym marzeniem. Ale czy jest ono faktycznie warte tyle siana?
Teoretycznie mógłbym rozważyć GD albo GH w wersji WRX (które też są diabelsko drogie), ale jakoś tak nie wiem, GT ma specjalne miejsce w moim serduszku (ʘ‿ʘ)
@dolan03: Nie znam się więc się wypowiem - za 5 lat będą jeszcze droższe, a za 10 taki w sensownym stanie, zadbany, będzie w cenie dowolnej S-klasy z salonu ( ͡°͜ʖ͡°)
jak wszedzie wejda strefy czystego transportu to powinny nieco staniec. bo jaka bedzie korzysc posiadania auta ktorym nigdzie nie pojedziesz? no chyba ze prowadzisz muzeum.
@dolan03: Nie, nie zawsze tyle kosztowały. Swoją GT kupowałem za 17k ale to bylo jakieś 10-15 lat temu. W latach 90-tych te auta rządziły na ulicach ale motoryzacja poszła do przodu i dzis już GT wrażenia nie robi, choć wizualnie jest piękna. Musisz wiedzieć, że seryjna Impreza GT ma ok 210KM, słabe hamulce, delikatna skrzynie 5MT, otwarte dyfry, duża podsterowność i turbo laga. Żeby fajnie jeździło trzeba słono wydać na modyfikacje.
@Palladyn400: @dolan03 Dziękuję ( ͡º͜ʖ͡º) Tutaj sport robi swoje. Wszystko co trafia na KJS, z czasem znika z rynku. A prawa rynku są takie, że jak coś znika, to drożeje. A jak coś znika szybciej niż kontekst, to drożeje szybciej niż kontekst. Przykład: Nissan 200sx s13.
Dzięki Mircy za rozjaśnienie. Nie mówię nie, będę śledził rynek ( ͡°͜ʖ͡°)
W latach 90-tych te auta rządziły na ulicach ale motoryzacja poszła do przodu i dzis już GT wrażenia nie robi, choć wizualnie jest piękna. Musisz wiedzieć, że seryjna Impreza GT ma ok 210KM, słabe hamulce, delikatna skrzynie 5MT, otwarte dyfry, duża podsterowność i turbo laga. Żeby fajnie jeździło trzeba słono wydać na modyfikacje.
@dolan03 Podskoczyły wyjątkowo mocno po pandemii- ja swoją 6 lat temu kupiłem za 30k, teraz za 60k kupisz już sensowną, tylko jest mało ogłoszeń, ale wystarczy poszukać. Pomodzone = mniej warte pod kątem inwestycyjnym. Plus mody się nie zwrócą nigdy. Z tym, że seryjny gt nie dostarcza emocji się nie zgodzę- o ile to ma być weekendowa zabawka, a nie rajdówka na kjs czy tor. Mam szybsze, wygodniejsze daily, a japa za
Powiedzcie mi czy ceny Imprezy GT zawsze były takie wysokie? ( ͡° ʖ̯ ͡°) Ja wiem że to kultowy model, jedna z rajdowych ikon (no prawie), wrażenia z jazdy i tak dalej, ale kurcze 60-70k za jakiś sensowny egzemplarz który nie wygląda jak gruz?
Szukam ciekawego samochodu, nawet niekoniecznie jako daily i Subaru było moim małym marzeniem. Ale czy jest ono faktycznie warte tyle siana?
Teoretycznie mógłbym rozważyć GD albo GH w wersji WRX (które też są diabelsko drogie), ale jakoś tak nie wiem, GT ma specjalne miejsce w moim serduszku (ʘ‿ʘ)
#motoryzacja #samochody #subaru
jak wszedzie wejda strefy czystego transportu to powinny nieco staniec. bo jaka bedzie korzysc posiadania auta ktorym nigdzie nie pojedziesz? no chyba ze prowadzisz muzeum.
płaczą Ci którzy nie zdąrzyli spełnić dziecięcych marzeń, cieszą się Ci którzy mogą pójść do garażu i posłuchać bulgotu
ale ja na szczęście się cieszę (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
@
Z tym, że seryjny gt nie dostarcza emocji się nie zgodzę- o ile to ma być weekendowa zabawka, a nie rajdówka na kjs czy tor. Mam szybsze, wygodniejsze daily, a japa za