Wpis z mikrobloga

Hej motoryzacyjne Mirki

Powiedzcie mi czy ceny Imprezy GT zawsze były takie wysokie? ( ͡° ʖ̯ ͡°) Ja wiem że to kultowy model, jedna z rajdowych ikon (no prawie), wrażenia z jazdy i tak dalej, ale kurcze 60-70k za jakiś sensowny egzemplarz który nie wygląda jak gruz?

Szukam ciekawego samochodu, nawet niekoniecznie jako daily i Subaru było moim małym marzeniem. Ale czy jest ono faktycznie warte tyle siana?

Teoretycznie mógłbym rozważyć GD albo GH w wersji WRX (które też są diabelsko drogie), ale jakoś tak nie wiem, GT ma specjalne miejsce w moim serduszku (ʘʘ)

#motoryzacja #samochody #subaru
dolan03 - Hej motoryzacyjne Mirki

Powiedzcie mi czy ceny Imprezy GT zawsze były taki...

źródło: subaru-impreza-gt-1-aa057e215c3f

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
@dolan03: Nie, nie zawsze tyle kosztowały. Swoją GT kupowałem za 17k ale to bylo jakieś 10-15 lat temu. W latach 90-tych te auta rządziły na ulicach ale motoryzacja poszła do przodu i dzis już GT wrażenia nie robi, choć wizualnie jest piękna. Musisz wiedzieć, że seryjna Impreza GT ma ok 210KM, słabe hamulce, delikatna skrzynie 5MT, otwarte dyfry, duża podsterowność i turbo laga. Żeby fajnie jeździło trzeba słono wydać na modyfikacje.
  • Odpowiedz
były tanie, są drogie ale będą jeszcze droższe

płaczą Ci którzy nie zdąrzyli spełnić dziecięcych marzeń, cieszą się Ci którzy mogą pójść do garażu i posłuchać bulgotu

ale ja na szczęście się cieszę ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@Palladyn400: @dolan03 Dziękuję ( ͡º ͜ʖ͡º) Tutaj sport robi swoje. Wszystko co trafia na KJS, z czasem znika z rynku. A prawa rynku są takie, że jak coś znika, to drożeje. A jak coś znika szybciej niż kontekst, to drożeje szybciej niż kontekst. Przykład: Nissan 200sx s13.
  • Odpowiedz
  • 0
Dzięki Mircy za rozjaśnienie. Nie mówię nie, będę śledził rynek ( ͡° ͜ʖ ͡°)

W latach 90-tych te auta rządziły na ulicach ale motoryzacja poszła do przodu i dzis już GT wrażenia nie robi, choć wizualnie jest piękna. Musisz wiedzieć, że seryjna Impreza GT ma ok 210KM, słabe hamulce, delikatna skrzynie 5MT, otwarte dyfry, duża podsterowność i turbo laga. Żeby fajnie jeździło trzeba słono wydać na modyfikacje.

@
  • Odpowiedz
@dolan03 Podskoczyły wyjątkowo mocno po pandemii- ja swoją 6 lat temu kupiłem za 30k, teraz za 60k kupisz już sensowną, tylko jest mało ogłoszeń, ale wystarczy poszukać. Pomodzone = mniej warte pod kątem inwestycyjnym. Plus mody się nie zwrócą nigdy.
Z tym, że seryjny gt nie dostarcza emocji się nie zgodzę- o ile to ma być weekendowa zabawka, a nie rajdówka na kjs czy tor. Mam szybsze, wygodniejsze daily, a japa za
  • Odpowiedz