Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
#programowanie #it #naukaprogramowania #programista15

Nie mam dużego doświadczenia, coś koło 1,5 roku i jak przeglądam oferty pracy to trochę czuję się zdołowany, bo wszędzie w wymaganiach oczekują "exceptional problem-solving skills", "excelent javascript knowledge" wszysko naj naj, wszystko wyjątkowe. Strasznie mnie to dołuje, bo nie czuję się "exceptional" w żadnej kwestii. W efekcie nigdzie nie wysyłam cv i tkwię w pracy, gdzie jest kochłoz i zero szacunku dla pracowników (normalne jest u nas, że leader zwraca się agresywnie do nas i ciągle pogania).

Czy to tak rynek się zmienił, że pracodawcy mogą sobie szukać takich wyjątkowych osób, a nie ma miejsca dla zwykłych rzemieślników, którzy po prostu wykonują swoją pracę?



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: mkarweta
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 7
  • Odpowiedz
@mirko_anonim mam podobnie, no ostatnio slyszalem ze ludzie typowo po IT maja problem znalezc prace. Jak firma szuka nawet na staz albo poczatkujacego juniora to ludzie z 1-2 lat expem wysylaja CV na to
  • Odpowiedz
wszysko naj naj, wszystko wyjątkowe. Strasznie mnie to dołuje, bo nie czuję się "exceptional" w żadnej kwestii.


@mirko_anonim: Psst: oni też tak naprawdę nie wiedzą, co to znaczy "exceptional" w tych kwestiach, tak się tylko pisze. A ty masz po prostu sprawić na nich wrażenie, że znasz się na robocie. Nie musi tak być naprawdę.
  • Odpowiedz
"exceptional problem-solving skills", "excelent javascript knowledge" wszysko naj naj, wszystko wyjątkowe.


@mirko_anonim: a co Ty byś wpisywał jakbyś szukał pracownika - "szukamy kolesia z wiedzą taką se co może coś umie a może nie, co się stresuje i nie umie uczyć nowych rzeczy - chętnie przyuczymy, od zaraz!"

Pracodawca wymyśla bzdury czego to pracownik ma nie umieć, pracownik kłamie o tym co potrafi i koniec końców spotykacie się po środku gdzieś
  • Odpowiedz