Wpis z mikrobloga

@kacpervfr: Według Gothic wiki jest tam jakieś 40 osób, więc nie jakoś dużo w świecie obecnego gamedevu.

No i nie liczyłbym lat od pokazania tego całego teaseru, bo on i tak poszedł cały do kosza, z tego co się orientuję. Zanim zebrali feedback, zaklepali faktyczny projekt, skompletowali ekipę i ruszyli pełną parą, to pewnie już była ze druga połowa 2020, jak nie później. Plus przy tworzeniu jakiegokolwiek oprogramowania czas nie działa
chcesz powiedzieć że gamedev teraz działa wolniej niż kiedyś, mimo nowszych narzędzi i gotowego sinika?


@kacpervfr: Tak. Gotowy silnik nie rekompensuje czasu potrzebnego na całą resztę tego, co wchodzi w obecnie produkowane gry.

Za to jeśli chcesz zrobić coś, co by wyglądało jak gra z lat 90, przykładowo Pseudoregalia, to wtedy faktycznie, taką grę jest się wstanie zrobić obecnie szybciej, niż w latach 90.

Dużo też zależy od gatunku. RPG
  • 0
UE sprawi, że łatwiej wyświetlić mapę, a na niej ludzika


@Szysznik: myślałem że technologia z czasem poszła na wyższy poziom i jest łatwiej a tu meh
Jeśli chodzi o gry to sam zrobiłem prostą podróbkę minecrafta clasica z banalnym generatorem świata na cpp i opengl i była ciekawa zabawa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A jeszcze fajniej robiło sie snake na czystym C i opengl XD