Nad rimejkiem pracują 3 osoby czy budżet to 5 złotych że po tylu latach nie mamy żadnego gejmpleya tylko urywki świata i bieda screeny? Przypominam że świat ma być tylko 30% większy, podstawę do scenariusza i świata mają więc co oni tam tyle robią? #gothic #gry
@kacpervfr: Według Gothic wiki jest tam jakieś 40 osób, więc nie jakoś dużo w świecie obecnego gamedevu.
No i nie liczyłbym lat od pokazania tego całego teaseru, bo on i tak poszedł cały do kosza, z tego co się orientuję. Zanim zebrali feedback, zaklepali faktyczny projekt, skompletowali ekipę i ruszyli pełną parą, to pewnie już była ze druga połowa 2020, jak nie później. Plus przy tworzeniu jakiegokolwiek oprogramowania czas nie działa
chcesz powiedzieć że gamedev teraz działa wolniej niż kiedyś, mimo nowszych narzędzi i gotowego sinika?
@kacpervfr: Tak. Gotowy silnik nie rekompensuje czasu potrzebnego na całą resztę tego, co wchodzi w obecnie produkowane gry.
Za to jeśli chcesz zrobić coś, co by wyglądało jak gra z lat 90, przykładowo Pseudoregalia, to wtedy faktycznie, taką grę jest się wstanie zrobić obecnie szybciej, niż w latach 90.
UE sprawi, że łatwiej wyświetlić mapę, a na niej ludzika
@Szysznik: myślałem że technologia z czasem poszła na wyższy poziom i jest łatwiej a tu meh Jeśli chodzi o gry to sam zrobiłem prostą podróbkę minecrafta clasica z banalnym generatorem świata na cpp i opengl i była ciekawa zabawa ( ͡°͜ʖ͡°) A jeszcze fajniej robiło sie snake na czystym C i opengl XD
@Szysznik: Wiesz może gdzie można sobie przeglądać takie ciekawe tytuły indie/niezależne? Bo wklepałem tag w steama, to tam 3/4 to dosyć duże te gry jak na indie.
@okradzione: Akurat o Pseudoregalii dowiedziałem się z dość popularnego kanału anglojęzycznego na Youtube, który lubi platformówki 3D, w tym naszego rodzimego Kangurka Kao XD - NitroRad
Ale tak ogólnie to gier niezależnych szukałbym bardziej na Itch.io
Przypominam że świat ma być tylko 30% większy, podstawę do scenariusza i świata mają więc co oni tam tyle robią?
#gothic #gry
No i nie liczyłbym lat od pokazania tego całego teaseru, bo on i tak poszedł cały do kosza, z tego co się orientuję. Zanim zebrali feedback, zaklepali faktyczny projekt, skompletowali ekipę i ruszyli pełną parą, to pewnie już była ze druga połowa 2020, jak nie później. Plus przy tworzeniu jakiegokolwiek oprogramowania czas nie działa
@kacpervfr: Tak. Gotowy silnik nie rekompensuje czasu potrzebnego na całą resztę tego, co wchodzi w obecnie produkowane gry.
Za to jeśli chcesz zrobić coś, co by wyglądało jak gra z lat 90, przykładowo Pseudoregalia, to wtedy faktycznie, taką grę jest się wstanie zrobić obecnie szybciej, niż w latach 90.
Dużo też zależy od gatunku. RPG
@Szysznik: myślałem że technologia z czasem poszła na wyższy poziom i jest łatwiej a tu meh
Jeśli chodzi o gry to sam zrobiłem prostą podróbkę minecrafta clasica z banalnym generatorem świata na cpp i opengl i była ciekawa zabawa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A jeszcze fajniej robiło sie snake na czystym C i opengl XD
Ale tak ogólnie to gier niezależnych szukałbym bardziej na Itch.io