Wpis z mikrobloga

Czy to prawda, że przepisy BHP (albo coś takiego, nie znam się na tym) zalecają, aby włączniki światła były zamontowane tak, że przy wyłączeniu światła ich górna część jest odchylona od płaszczyzny, a przy włączeniu odchylona jest ich dolna cześć, tzn. że włączniki powinny być zamontowane do górny nogami względem tego co większość z was ma w domu? Taki jeden fachowiec mi próbuje sprzedać taką informację, ale jakoś specjalnie mu nie wierzę xD
#mieszkaniedeweloperskie #mieszkanie #remontujzwykopem #bhp
  • 13
@ly000: Nie ma takiego przepisu ktory by to regulowal.

Nic nie zrozumialem z tego co napisales ale ja mam tak ze zeby zalaczyc to naciskam gore a zeby wylaczyc to dol. :PP

Dobra praktyka mowi zeby wszystkie byly tak samo. Ale na to tez przepisu nie ma.
@ly000: Ma rację ale w praktyce mało kto się tego trzyma.

http://www.forumsep.pl/printview.php?t=3988&start=15


Kuczyński Andrzej - 11-09-08, 11:50

Jack napisał/a:
Nie ma żadnych aktów prawnych regulujących zasadę załączania/wyłączania oświetlenia przy pomocy wyłączników klawiszowych.
A jeżeli nie ma - to jest dobrowolność w zależności od wygody.

Odkąd stosowanie norm jest dobrowolne to można tak napisać, ale czy wypada.
Na tym polega nauka zawody, by przyswoić sobie elementarne zasady. Niektóre zasady
ujęte są w
  • 0
@Quarel: @Pandillero wielkie dzięki, czyli jednak to prawda. serio myślałem, że mnie trolluje, bo nigdy nie widziałem tak zamontowanych włączników, a tu jednak coś w tym jest. może nawet go posłucham z szacunku do tych zapomnianych mądrości. jak będą mnie pytać dlaczego mam wszystkie włączniki zamontowane na odwrót to będę mógł się podzielić tą ciekawostką :D
jak będą mnie pytać dlaczego mam wszystkie włączniki zamontowane na odwrót to będę mógł się podzielić tą ciekawostką :D