Wpis z mikrobloga

Aż mnie te dramy zaciekawiły, to tak z marketingowego punktu widzenia się wypowiem, że tak realnie to KS pod względem finansowym wiele nie straci, a może wręcz zyskać. Stanowski generował liczby, ale u widowni, która realnie nie jest targetem sponsorów, a wręcz powodował kontrowersje odpychające poważniejsze nazwiska i firmy szukające bardziej bezpiecznych miejsc rozgłosu. Naturalnie wyświetlenia generowane przez jego materiały wpływowy na rozpoznawalność kanału, ale to może zostać zrekompensowane przez przekonanie osobistości/firm niechętnie wobec działalności Stanowskiego.

Uważam, że będą chcieli nawiązać współprace ze znanymi twórcami/dziennikarzami szukającymi możliwości tworzenia materiałów, które by nie miały prawa zaistnieć na ich głównych kanałach komunikacji (np. z racji na tematykę, lub sposób narracji), natomiast na KS już mogą mieć rację bytu. Ogólnie bym się spodziewał mniej kontrowersji, więcej "grzecznych" treści (trochę w stylu meczyków/początków KS) i duży nacisk na znane nazwiska.

A Stanowskiemu też się uda, ale na pewno nie w tematyce sportowej co pokazało Weszło TV. Zajmie się jakimś comentery, czasem z Mazurkiem, ale głównie solo i ew. pracownikami z Weszło, lecz bez dostępu do znanych nazwisk z mainstreamu, które zapewniali Borek i przede wszystkim Smokowski. Wypali ten projekt, ale silnych marek i sponsorów bym się nie spodziewał, natomiast wyświetlenia zdecydowanie będą się zgadzać.





#kanalsportowy #marketing
  • 9
  • Odpowiedz
@Tulusek: zapominasz tylko że sportowo powstała im duża konkurencja (meczyki) które robią już takie same wyświetlenia na zwykłych materiałach sportowych. A oni są jeszcze na fazie rozwoju i nie każdy ich zna. Myślę że w ciągu roku meczyki będą miały dużo lepsze wyświetlenia w materiałach sportowych bo w kanale sportowym nawet formaty typu misja futbol coraz gorzej się ogląda...
  • Odpowiedz
@Davy27 meczyki nie robią takich samych wyświetleń, średnio mają 3-4 razy mniej. Porównaj ich programy pomeczowe i KS. Nie ten poziom jeszcze.

@KebabZostrymSosem weszło jest tak targetowane że to nie jest medium tej skali co KS, ta kampowosc to nie efekt nieudolności tylko celowy zabieg
  • Odpowiedz
ale u widowni, która realnie nie jest targetem sponsorów


@KebabZostrymSosem: co za bullshit. nie jest targetem? Przecież oni przede wszystkim reklamują produkty dla mas, które mają tak szeroki target, że ich reklamy mogą być w TVP, TVN, TVN turbo i Polsat style. Są to marki piw, elektronika czy chociażby ostatni Sharp i Lipton, którzy odeszli.

Jaki target ma piwo? 18-65, bez podziału demograficznego? Jaki target ma sklep sprzedający smartfony? Albo kto
  • Odpowiedz
@grastanislaw: KS jest, pod warunkiem, że nie ma kontrowersji. Wystarczyła jedna głupota (Stanowskiego) i jak sam piszesz odchodzą - żadne korpo nie będzie się bawiło w niebezpieczne (z punktu widzenia PR i relacji biznesowej) treści oferowane przez Stanowskiego, co możesz zobaczyć przy materiałach tworzonych przez Stana na KS - nie uświadczysz w nich reklam marek dla Kowalskiego z mianstream (o których piszesz).

KS to idealne miejsce na takie produkty, a zasięgi
  • Odpowiedz
@marcelus:

weszło jest tak targetowane że to nie jest medium tej skali co KS, ta kampowosc to nie efekt nieudolności tylko celowy zabieg


prawda, ale uważam, że to bardziej wynik kompromisu, niż jakiejś wieloletniej strategii. Przed KS od dłuższego czasu Stanowski nie był wstanie przebić pewnej granicy i kisił się we własnym sosie z weszło
  • Odpowiedz