@frutson ale ty wiesz że paradox tylko wydał, a nie gre robił xD jak już obrażasz, to obrażaj to co jest prawdą, szczególnie że nie brakuje powodów prawdziwych
The developer is closely linked to Swedish publisher Paradox Interactive, which tests, markets, sells, distributes, and owns the intellectual property of all games by Colossal Order.
ilość trojkątów i prostokątów. #!$%@? jakby byly to postacie w grze typu starfield, gdzie widzi się te detale z bliska.
@stachuprzytelefonie: no ale jest jeszcze coś takiego jak Level of Design, przecież to jest bankowo upraszczane w widoku ogólnym, a tyle poligonów jest liczone tylko na dużych zbliżeniach.
Jesli zastanawiacie sie skad ta #!$%@? optymalizacja to już spiesze z odpowiedzią.
Wiecej w kom
A tu masz 40k trojkątów jednej postaci. Gdzie takich postaci masz setki caly czas, wiec procesory muszą obliczać to wszystko.
jak już obrażasz, to obrażaj to co jest prawdą, szczególnie że nie brakuje powodów prawdziwych
@stachuprzytelefonie: no ale jest jeszcze coś takiego jak Level of Design, przecież to jest bankowo upraszczane w widoku ogólnym, a tyle poligonów jest liczone tylko na dużych zbliżeniach.