Właśnie trochę poszperałem w opcjach graficznych i znalazłem dość istotne elementy wpływające na wydajność w grze Cities: Skylines 2.
Jeżeli podczas grania w drugą część Cities Skylines zmagacie się z nagłym spadkiem FPS-ów przy przybliżaniu/oddalaniu oraz przy obracaniu kamery, zredukujcie następujące rzeczy:
Najpierw w menu głównym wejdźcie w OPCJE, następnie GRAFIKA -> ZAAWANSOWANE -> i WYŁĄCZCIE takie parametry, jak:
- synchronizacja pionowa; - chmury wolumetryczne; - cienie chmur w oddali oraz wolumetrycznych; - WSZYSTKIE cienie; - poziom detali w oddaleniu ustawcie najwyżej na 20% (ale oczywiście im mniej, tym lepiej) - jest to chyba najważniejszy parametr wpływający na wydajność; - jakość tekstur ustawcie na niską lub średnią.
NIE włączajcie opcji dynamicznego skalowania rozdzielczości, bo wtedy gra już całkiem będzie wyglądać jak gówno.
Mam nadzieję, że przynajmniej trochę Wam pomogłem ( ͡°͜ʖ͡°)
Przypominam, że Iran to ruskie pachołki. Izrael jest jaki jest, ale jest naszym sojusznikiem i sojusznikiem USA. Kibicowanie w tym sporze Iranowi jest zdradą stanu i byciem pożytecznym idiotą xDDDD
Hej :)
Właśnie trochę poszperałem w opcjach graficznych i znalazłem dość istotne elementy wpływające na wydajność w grze Cities: Skylines 2.
Jeżeli podczas grania w drugą część Cities Skylines zmagacie się z nagłym spadkiem FPS-ów przy przybliżaniu/oddalaniu oraz przy obracaniu kamery, zredukujcie następujące rzeczy:
Najpierw w menu głównym wejdźcie w OPCJE, następnie GRAFIKA -> ZAAWANSOWANE -> i WYŁĄCZCIE takie parametry, jak:
- synchronizacja pionowa;
- chmury wolumetryczne;
- cienie chmur w oddali oraz wolumetrycznych;
- WSZYSTKIE cienie;
- poziom detali w oddaleniu ustawcie najwyżej na 20% (ale oczywiście im mniej, tym lepiej) - jest to chyba najważniejszy parametr wpływający na wydajność;
- jakość tekstur ustawcie na niską lub średnią.
NIE włączajcie opcji dynamicznego skalowania rozdzielczości, bo wtedy gra już całkiem będzie wyglądać jak gówno.
Mam nadzieję, że przynajmniej trochę Wam pomogłem
( ͡° ͜ʖ ͡°)