Wpis z mikrobloga

#ikea to jest parodia, zamawiasz meble z transportem i wniesieniem na konkretny dzień. Dostawa 8-20, miał być tel 30min przed dostawą. Cały dzień czekasz.. 19:45 telefon że dostawy nie będzie i IKEA sie będzie kontaktować żeby ustalić nowy termin.
Po 2 min sms z ustalonym terminem na niedziele, dostawa znowu 8-20 czyli kolejny dzień uwiązania i to bez telefonu czy jestem wtedy w domu i moge odebrać zamówienie. Infolinia czynna do 19:00 więc sie nie dodzwonisz. Kontakt na czacie- rekompensata bon rabatowy na 50zl XD (sam koszt wybranej dostawy to 200zl)
Doczytałam że to u nich częsta praktyka a ludzie mają przekładane dostawy kilkukrotnie. Serio tak trudno w XXI wieku zadbać o prawidłowy transport i kontakt z klientem? Wiem że zamówienie na 2.000zł to dla nich nic specjalnego ale tak po prostu brak szacunku do człowieka i jego czasu.
Całość zamówienia poprostu anulowałam. W dobie sklepów internetowych jest tyle firm które z drugiego konca Polski dostarczą w 2-3 dni. Sklep IKEA ma do mnie ok 20minut drogi. ¯\(ツ)/¯

#meble #remont
  • 10
@Anaxa: wiesz co wydaje mi się że tragizujesz. Często to znaczy ile? Raz na 100? takie przypadki. Zazwyczaj ludzie pokrzywdzeni piszą na temat dostawy negatyw stąd też duża liczba negatywnych komentarzy w porównaniu do masy zrealizowanych zamówień o których nie wiemy. Ponadto wydaje mi się że to jest firma kurierska podwykonawca Ikea, ale w sumie to nie istotne. Kolejna kwestia, zamówienie może ni być realizowane z ich sklepu - nawet jeśli
@PlanetHell: zamówienie z ich sklepu bo towar był na stanie ale nie miałam jak go zabrać. Dostawy na godzine też nie są realizowane w terminie.
Problemy są z tego co czytałam od lat na fb widziałam tez najnowsze wpisy. Mój błąd że nie sprawdziłam wcześniej ale nikogo nie oceniam negatywnie na dzień dobry wiec nie przyszło mi to do głowy.
Przykro jak potraktowali po. Troche brak szacunku, tak po ludzku.
@PlanetHell: może faktycznie dla nich mały odsetek tak jak w ich skali mała kwota. Jednak wizerunkowo czasem taki mały odsetek może zrobić duży problem.
Wystarczył zwykły telefon z Ikei z przeprosinami i uzgodnieniem juz konkretnego terminu oraz godziny.
Tak myśle że może jeśli odsetek byłby mały to załatwienie pojedyńczych spraw nie stanowiłoby problemu. Ludzie czytałam mieli dostarczany towar za czwartym razem a to juz moze robić pewnien kłopot.
@PlanetHell: Tak, to jest częsty problem. Praktycznie zawsze jak znam kogoś kto dużo zamawiał mebli z Ikea jak się urządzał, to natrafił na jakiś problem z transportem.

Mi kilka razy nie przywieźli blatów do kuchni i nawet o tym nie poinformowali, sam musiałem wydzwaniać i pytać.

Tak się kończy korzystanie wyłącznie z zewnętrznych firm zamiast ogarnąć to samemu, jakość spada.