Wpis z mikrobloga

@TeoriaSpiskowa: nadal gry które w pierwsze dni nie były zbalansowane na premierę można wymienić na palcach jednej ręki. A na PC jak nie masz kompa za więcej niż 10 k to co któraś premiera tak wygląda XD
@MrPawlo112: #!$%@? się tam znacie. Nie ma to jak porównywać grę gdzie jest parę spriteow do dzisiejszych produkcji ktore w jednym pokoju mają 10x więcej obiektów niż w calej starej grze kiedyś. Dziś optymalizacja jest bardzo czasochłonna i kosztowna, a i tak tego nikt nie docenia. Sam tworzę tytuly na VR więc muszę optymalizować by zachować płynność i to jest tak czasochlonne że masakra. Później się okazuje ze coś zoptymalizowanego nie
@MrPawlo112: dlatego nigdy nie polubiłem silnika source i unreal engine, moze i da sie w nich zrobic optymalnie, ale #!$%@? za każdym razem xD taki battlefield mi lepiej chodził niż np portal 2 albo jakieś gówno demo na unreal starsze o parę lat
@MrPawlo112: DLSS, AI do generowania klatek, upłynniacze ruchu - super gry będą wyglądać jeszcze lepiej na gorszym sprzęcie. Prawda developerzy? Będziecie robić ładniejsze gry? Prawda? :(

Tymczasem developerzy wyklikują z gotowych assetów w Unrealu grę i fajrant. Optymalizacja? A co to za łacińskie słowo. Włączy się dynamiczną rozdzielczość i jakoś będzie chodzić. Testowanie i usuwanie bugów? A co to gracze nie mogą przetestować w dniu premiery? Kasę weźmiemy teraz a poprawiać
@MrPawlo112: jakby Redzi wyklikali grę w Unrealu, to by nie mieli takich problemów. Odeszłoby to w czym nie są dobrzy czyli programowanie a mogli by więcej czasu poświęcić na to w czym są dobrzy czyli grafika i misje. Zresztą poszli na głęboką wodę i musieli stworzyć otwarty wielki świat. Trzeba było zrobić zwykła liniową przygodówkę/strzelankę w elementami rpg.
@MrPawlo112: troche mylisz koncepty. NES mial ograniczona pamiec i po prostu fizycznie NIE DALO SIE wepchnac osobnej chmurki i MUSIELI tak zrobic.

To nie jest tak ze developrzy byli fajni i zoptymalizowali chmurke zeby mario lepiej chodzilo bo na nes generalnie problemem bylo upchac dane przy ograniczeniach sprzetu a nie bicie sie o fps.

To jest zupelnie, zupelnie inny problem.
Może gdyby producenci gier przestali brać technologie od producentów kart graficznych to by nie było tak źle. Przecież te wszystkie hairworksy, ray tracingi itp. są #!$%@? warte, trzeba się ultra skupić żeby ogarnąć różnice a zżera yo ogromną ilość zasobów.
@MrPawlo112: skoro klienci to chętnie kupują to co producent ma robić?
Skoro producent nie przykłada się do swojego produktu a i tak za setki złotych jego produkt jest kupowany to rozumiem że ma zmienić swoje zachowanie?
To my klienci jesteśmy wyznacznikiem, skoro stosując negatywne wręcz niszczące zachowania firma nadal ma zyski.
Więcej kupujmy gównianych produktów na pewno jakość produktów się poprawi( ͡° ͜ʖ ͡°)