Wpis z mikrobloga

Hej Mirki grywa ktoś w #f1 23 bez asyst? W kwalifikacjach idzie mi super hiper rewelacyjnie, przeważnie jestem w top3, a przychodzi wyścig i moje tempo wyścigowe jest kiepskie, wręcz fatalne przestrzelone zakręty blokowanie kół itp.

Może ktoś tu ogrywa i jest prosem i mi przybliży czy w wyścigu jest jakaś inna strategia jazdy. Może to wina, że bolid jest full zatankowany lub, że inna mieszanka opon xD może w wyścigu należy odpuszczać trochę przed zakrętami. Pytam bo frustracja jest mega, a gierka super! Weekend wyścigowy super baja T1, T2 Q3 a przychodzi wyścig i lipa frustracja lvl100 xD

Gram na kierownicy bez asyst, od jakiegoś miesiąca więc jestem swiezakiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#f1 #gaming #gry #simracing #thrustmaster
  • 10
  • Odpowiedz
@Matijas94: jak wyżej, jazda na wyścigu to po prostu jazda inaczej bolidem, rób treningi na wysokiej ilości paliwa sobie i na hardach/medach by tam też kręcić jak najszybsze kółka + pamiętaj, że jazda za bolidem powoduje mniejszy docisk i musisz odpuszczać w zakrętach, co powoduje że jesteś jeszcze wolniejszy
  • Odpowiedz
@Matijas94: a nie jeździsz czasem wyścigu na typowym setupie kwalifikacyjnym? Te zjadają opony w tempie ekspresowym i szybko jazda zmienia się w walkę.
  • Odpowiedz
  • 0
@kekacz Tak jeżdżę na setupie kwalifikacyjnym ( ͡º ͜ʖ͡º) dziś to zmienię możliwe, że to jest problemem ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) bo dość dobre czasy kręcę w kwali, a wyścig to walka z bolidem... i się zastanawiam co jest nie tak.
  • Odpowiedz
  • 0
@kekacz zaczynam dopiero, ale np. w Bahraine kręcę dobre czasy, bo tor i linia jazdy obcykana, a tu wyścig 3-5 okrążeń ok i później walka z Bolidem. Więc coś mi tu nie pasowało. A setup typowo chyba pod kwali bo od gościa co top 10 jest ( ) i dziękuję za linka pewnie coś ogarnę (ʘʘ) pozdrawiam
  • Odpowiedz
Może to wina, że bolid jest full zatankowany


@Matijas94: w tą akurat grę nie grałem, ale jeśli chodzi o wszystkie inne to różnica między bolidem zatankowanym pod korek a takim na pusto jest ogromna.

Auto ma 800kg, a paliwa na wyścig około 100kg.

A docisk aero taki sam na pusto i pełno a do skręcenia dużo więcej.
Zresztą widać tą różnicę po czasach gdzie najlepsze padają na końcu, nawet na zużytych
  • Odpowiedz
  • 2
@eternalmarcos Potwierdzam, zmieniłem setup na wyścigowy i przejechałem pełne 57 okrążeń ( ͡º ͜ʖ͡º) bez problemowo, a gdy miałem ustawiony setup tzw. kwalifikacyjny to po 5 okrążeń robił się kłopot z utrzymaniem bolidu w zakrętach ( ͡º ͜ʖ͡º) więc problem rozwiązany. Pozdrawiam!
@nadk0t @kekacz
  • Odpowiedz