Aktywne Wpisy
WojciechM-ce +271
8:00 rano xD i już ukraiński batalion propagandowy grzeje klawiatury, żeby Polakom obrzydzić protesty rolników w gorących. Oczywiście zadanie musi być wykonane by wpadło trochę hrywien od Oligarchów, no i nie trzeba zdychać w okopach, ubrany w ubrania i wyposażony sprzęt kupiony z prywatnej kasy, bo to co ma jakąkolwiek wartość zanim dotrze na front, zostanie 3 razy #!$%@? za łapówki gdzieś po drodze. Ale powiem Saszki, że jeszcze was rozumiem i
ChristinaFurry +53
(。◕‿‿◕。) zostanę mamą w grudniu, mam dopiero 16 lat 😓
Jagodno otrzymuje prezent za wzorowe głosowanie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ciekawe co powiedzą ci, którzy twierdzili, że budowa kolei na poziomie dróg to świetna decyzja, a nie wywalanie pieniędzy w błoto, bo za chwilę trzeba będzie to przebudowywać xD
#wroclaw
@Viking-: no jak to jak? Już budują trasę autobusową, więc przez najbliższe 20 lat i tak nic się nie stanie. Ale przynajmniej będzie można na nowo obietnice wyborcze rzucać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Viking-: zadzwoń do pkp, bo chyba nie wiedzą, że wykonanie kilkuset metrów podjazdu jest niemożliwe przy obecnej inżynierii ( ͡° ͜ʖ ͡°)
No i znowu zamkną linie na 1-2 lata
No chyba że misiaczki jeszcze wpadną na pomysł jak sprawić, żeby 285 ładnie sobie pojechała w stronę dworca z jednej strony, a z drugiej miała jak się odbić od towarowej w stronę Bielan :)
Bo tak to by musiała
Każdy z Jagodna, kto ma trochę RiGCz nie powinien głosować na Sutryka.
Z innych części miasta zresztą też :-)
@Viking-: o nie. Tylko nie wydawanie pieniędzy na lepsze rozwiązanie!
@Viking-: i zajebiście. 60 osób średnio na pociąg przypada. Zerowy pozytywny wpływ na ruch w mieście
@Viking-:
1. Bezpieczeństwo - wyhamowanie pociągu trwa, a to tylko kwestia czasu, aż jakiś wrocławski tramwajarz by się #!$%@?ł na tory. Tramwaj też by nie uciekł tak szybko, jak osobówka albo nawet autobus
2. Ekonomia - wyhamowanie pociągów i tramwajów powoduje, że trzeba je znowu rozpędzić do czego potrzeba energii
3. Czas - pociąg musiałby mieć
Co do podniesienia 285. Nie wiem czy oni ją w stanie podnieść bo mają niecałe 600 metrów do zakrętu gdzie 285 idzie pod linia towarową xD
Tylko, że to by trzeba było w końcu pomyśleć w tym #!$%@? mieście i na Towarowej dołożyć tor tak żeby ewentualna kolej śrómiejska też mogła z tego korzystać.
1. Zamiast rogatek na torach można postawić rozkladane zapory
2. To tramwaj ma się dostosować, a nie pociąg.
3. Po pierwsze to kawałek dalej masz stacje Wrocław Wojszyce i pociągi i tak nie jadą tam zbyt szybko. Po drugie już chyba w latach 20 lub 30 XX w. W USA sprawdzali jak pociągi radzą sobie z przerwami w torach. Radzą sobie. Nawet przerwa długości równej 1/2 fi koła przy prędkości przekraczającej
@Darth_Gohan: a to nie jest elementem przetargu właśnie?
Czy PKP pomyślało za nich? Raczej wątpię.
@Viking- jakieś protesty okolicznych mieszkańców bo pewnie za jakiś czas w miejscu toru kartingowego się pojawia bloki i będzie się ciągnąć jak wow przy wysokiej albo AWW przez mieszkańców wielkiej
@Viking-: tak, jak teraz mają się dostosować kierowcy, a codziennie ktoś jebnie w szlaban. Przy projektowaniu trzeba myśleć za innych, a nie "aeee #!$%@?, jakoś to będzie, bo wszyscy muszą się stosować do przepisów, aeeee"